سلام به همه بچه های گلم  

من تازه ازدواج کردم و شوهرم رو یه هدیه از طرف خدا میدونم 23 سالمه و دانشجو ، چیزی که میخوام بگم اینه که شوهرم اکثر مواقع بد قولی میکنه ، بعضی وقتا حق رو بهش میدم ولی همیشه نه .

نمیتونم با بد قولی کنار بیام و خیلی محترمانه باهاش صحبت کردم ولی اثر نداره اخه هر چی هم که گرفتار باشه باید یه کمم به من توجه کنه در صورتی که میگه خیلی دوست دارم .

حالا من چی کار کنم تا شوهرم هم کمی وقت شناس تر بشه و منم کمتر اذیت بشم مرسی از کمک همتون

ارزو میکنم که خدا اونی رو که لیاقت زندگی باهامون رو داره سر راهمون قرار بده مخصوصا برای بچه های خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)