سلام ۲۰ سالمه و چندین سال با یه نفر آشنا بودم

اما اوضاعی پیش اومد و ازم سوء استفاده کرد و حتی قضیه رو خانواده هامون فهمیدن اما منجر به ازدواج نشد

و تو این سال ها به خاطر اون شخص 

از دانشگاه دولتی انصراف دادم و دانشگاه آزاد شهر خودمون رفتم 

اما به خاطر شرایط روحی بدی که داشتم نتونستم واحد ها رو پاس کنم و کلاً از آزاد هم انصراف دادم 

دوباره دارم واسه کنکور می خونم که ان شاء الله قبول بشم اما اگه نشدم می خوام به ترکیه مهاجرت کنم...، و فکر کردم  که با اوضاعی که من دارم فکر نکنم کسی باهام ازدواج کنه

و...

وضع مالی خوبی هم ندارم 

اگه مهاجرت کنم چی میشه؟ می تونم کار کنم و حداقل هزینه‌ای که واسه زندگی تو ترکیه می خوام چقدره؟  

 درسمم خوبه و مدرک زبان انگلیسی دارم و زبان ترکی هم بلدم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهاجرت به خارج (۲۴ مطلب مشابه)