سلام

من قبلا سوال درباره برنامه نویسى پرسیدم اما الان تصمیمم قطعیه ، میخوام رسماً وارد این فضا بشم . مسلط به زبان انگلیسى ام هستم با ١٨ سال سن . از عزیزانى که واسه این وبلاگ اپ ساختن و همچنین اقا مجید و اقا حامد جام دل سوال دارم و کسانى که اطلاعات دارن .

سوال اول ) لطفا بگید پیش کى باید برم یاد بگیرم ؟ من رشتم کامپیوتر نیست ، کجا ها باید مراجعه کنم ؟

سوال دوم ) ایا میتونم از سختى کارش بر بیام ؟ من ریاضیم ضعیفه ،‌اما خوب ایده هاى خوبى دارم ،‌واسه رفع این نقطه ضعف چیکار کنم ؟ مثلا استفاده از دوستى که ریاضیش خوبه .

سوال سوم ) چند وقته میتونم یاد بگیرم ؟ فرضاً روزى چهار ساعت واسه یاد گیریش وقت بذارم ، چند ماه طول میکشه ؟

سوال چهارم ) چند وقت بعد میتونم در امد زایى داشته باشم ؟ انشاء الله قبل ٢٥ میشه دیگه ؟ منظورم برنامه نویسى اندروید هست حالا بعدش ایفون هم یاد میگیرم . من بین سه علاقه موسیقى - درس - برنامه نویسى گیر کرده بودم . اخرم تصمیم گرفتم کنار این کار درس هم بخونم ، با این وجود بنظرتون وقتى اصلا واسه موسیقى کار کردن میمونه ؟

ایده هاى منطقى و خوبى دارم  ، بنظر خودم این بهترین کاره که میشه ازش پول در اورد و به پارتى و پدر پولدار داشتن ربط نداره .

بنظر شما میتونم یه روز برنامه هاى سطح ممتاز بسازم ؟ یا واسه یادگیریش باید رفت به کشوراى بهتر؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)