سلام
دختری 24 ساله هستم. یک ساله از یکی از رشته های مهندسی فارغ التحصیل شدم و بیکارم :( این چند ماه اخیر خیلی دنبال کار بودم ولی کاری که مرتبط با رشته ام باشه پیدا نشده یا اگه پیدا شده اینقد متقاضی داشته یا سابقه کار میخواستن که کار به من نرسیده! پدرم بازنشستس و حقوق کمی داره و باید خرج چند نفرو بده.
امروز یکی از دوستانم یه کاری رو به من معرفی کرد که مرتبط با رشته ام نیست. تصمیم گرفتم برم سر این کار تا وقتی که یه کار خوب تو رشته خودم پیدا کنم. ولی وقتی تماس گرفتم گفتن سفته و تعهد میگیرن که حداقل یک سال اونجا کار کنم:( نمیدونم چیکار کنم ! این کار از این نظر که مورد اعتماد هستن و تو محیط کارش هم همه خانمن خوبه ( تو رشته خودم محیطای کاری معمولا مردونس ) و یه کار هنری هم یاد میگیرم.
ولی از یه طرف میگم این همه درس خوندم که برم سر کاری که هیچ ربطی به رشته ام نداره و آینده شغلی هم نداره؟! مردم هم میگن رفت دانشگاه مهندس شد که بره سر این کار؟! اینکه نیاز به دانشگاه رفتن نداشت!
از یه طرف میگم چند ماه دیگه صبر کنم شاید یه کار مرتبط با رشته ام پیدا بشه از یه طرف هم واقعا پول احتیاج دارم و میترسم اگه نرم سر این کار بعدا کار پیدا نشه و پشیمون بشم! راست دوست داشتم برم سر یه کار پاره وقت که بعد از ظهرا بتونم برا کنکور ارشد بخونم ولی این کاری که پیدا شده تمام وقته و دیگه فرصت و انرژی برا درس خوندن نمیمونه.
لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم؟
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)