با سلام و عرض خسته نباشید.

نماز و روزه هاتون قبول باشه.

من یه دختر خانم 20 ساله هستم و 9 ماهه که با اقای 27 ساله ای نامزد کردم و الان عقدیم. نامزد من خیلی اهل قهر و دعوا کردن هست. ما خیلی سر هر مسئله ای جنگ و دعوا داریم با اینکه مدت زیادی نیست که عقد کردیم. یه حسی بهم میگه انگار خود درگیری داره که انقدر دوست داره قهر کنه با همه . و هم خودش و هم دیگران رو اذیت کنه.

ولی با این وجود من خیلی دوستش دارم و همیشه من خودم پیشقدم میشم و تمام سعیم رو میکنم تا این قهر و دعواها خاتمه پیدا کنه. حتی شده جلوش گریه کنم. یک بار نشده خودش بیاد سمتم و از من عذرخواهی کنه.ولی دروغ نگم ، شده یه وقتایی با کارهایی که انجام داده یه جور چراغ سبزی به من نشان داده که بیا با هم دوست بشیم ولی زبونی نه .

میخواستم از شما بچه های خانواده برتر که به عنوان یه فرد بزرگ تر بپرسم که:

1_ به نظر شما اگه من سر هر دعوایی حتی اگه نامزدم تقصیر کار باشه پا پیش بذارم و من برم معذرت خواهی  کنم. من با این رفتارم ارزش خودم رو نیاوردم پایین؟ و خودم رو خوار و خفیف نکردم؟

2_ بد عادت نمیشه به نظرتون؟

3_ واقعا چی میشه که یه مرد به خودش اجازه میده که با همسرش قهر کنه و این کار بچه گانه رو انجام بده؟

4_ مگه قهر کردن کار  زن ها نیست؟ پس چی میشه که یه همچنین خصلتی در اقایون پیدا میشه؟

5_ ممکنه خانواده تاثیر گذار باشند برای اینکه خصلت قهر کردن در اقایی شکل بگیره؟

6_ قهر کردن باعث جدایی و فاصله و کمرنگ شدن علاقه بین طرفین میشه؟

7_ من چه طوری میتونم جلو گیری کنم از به وجود اومدن یه قهر؟ نمیشه که همیشه یه زن مطیع حرف های همسرش باشه!!

8_ چرا اکثرا  اقایون (بعضی ها) دوست ندارند یه مقدار انتقاد پذیر باشند؟ فقط فکر میکنند حرف حرف خودشون هست.و اون حرف باید انجام بشه!!

دعا کنید برام. متاسفانه ما باز دوباره قهر کردیم.و این بار مقصر نامزدم بود حتی خودش هم قبول داره ولی غرورش اجازه نمیده با هم دوست بشیم.منم دیگه آستانه ی تحملم اومده پایین، دیگه نمیتونم تحمل کنم این همه قهر و دعوا رو.خودش هم میگه اگه بین مون عشق و علاقه ای وجود داشت این همه قهر نمیکردیم!!

9_ به نظرتون راست میگه؟ یعنی هرکسی یه نفر رو دوست داشته باشه کمتر باهاش دعوا میکنه؟

من باید الان چیکار کنم؟
نمیدونم باز دوباره تا چقدر باید صبر کنم تا آشتی کنیم.
لطفا به هر 9 تا سوالم پاسخ بدید.
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)