سلام دوستان عزیز

من تازه این وبلاگ رو دیدم وخیلی بهم کمک کرد در برخی زمینه ها ... ولی ی سوال دارم من تازه ی ماهه عقد کردم .

همون اول شرط گذاشتن که همسرم شبا خونمون نمونه چون من فوق العاده استرسی بودم ولی چون همسرم ازم دوره و دو هفته ای دو سه روز میتونه بیاد . همه میگن کم لطفی میکنی که نذاری بمونه...

البته همسرم اطمینان داده تا تو اماده نباشی چیزی نمیشه ولی اطرافیام اینقدر فاز منفی میدن که واقعا دارم اعتمادم به همسرمو از دست میدم در حالیکه هیچ چیز بدی هم ندیدم به لطف خدا...

همسرم دوست داره با هم مسافرت بریم ولی از بس اطرافیام گفتن که میخواد ببرتت مسافرت که.... واقعا میترسم و حتی نمیتونم یه مسافرت برم که برام لذت بخشه ....

خواهشا راهنماییم کنید چیکار کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)