با سلام دوستان خوبم.

اول بگم من همونیم که پست http://khbartar.blog.ir/post/3251  رو ایجاد کرد. اسمم علی هست. گفتم پست جدید بزنم چون شاید خیلی از دوستان پست قدیمو نخونن دیگه. اولا خیلی به خودمون افتخار میکنم.

منظورم کسایی که اینجا نظرانشونو مینوسن. واقعا همه نظرا از روی فکر و دلسوزی و با رعایت ادب و احترامه. چی میشد همه جامعه اینطوری بود. آفرین به ما که هنوز تونستیم ادب رو به همه چی ترجیح بدیم. دوستان منم مثل شما فکر میکنم انتخاب اولم واقعا با تحقیق نبود. ولی باز دم ایشون گرم که حرف دلشو زد و اازه داد درست تصمصم بگیرم. دوستان من اصلا بی دست و پا و خجالت نیستم ولی خب همونطور که گفتم به خیلی چیزا به چشم رفتاهای زودگذر و بی ارزش نگا میکنم که به قول شما باید برم دنبال یکی مثل خودم. الان دو مورد در نظر دارم که شرایطشون به من میخوره ولی یه فکر منو خیلی اذیت میکنه. لطفا راهنماییم کنید:

نمیدونم این چه حسیه که من از هرکی خوشم میاد فکر میکنم از نظر قیافه ازم سرتره. بزارید رک بگم من شرایط مالی و اجتماعیم خوبه خدارو شکر تا جایی که حتی چنتا از فامیلامون که منو میشناسن خودشو پا پیش گذاشتن ولی من اهل ازدواج با فامیل نیستم نمیدونم چرا. من میترسم بخاطر شرایطم خانواده دختری که ازش خواسنگاری میکنن روش فشار بیارن ولی بعده یه مدت خود دختره مثلا پشیمون بشه یا همچین چیزایی. من قیافم متوسط و به گفته خیلیا حتی خوبه. اما هی فکر میکنم دختری که انتخاب کردم از من قیافش بهتره. ایا این حس اصلا کذایی هستش یا واقعی؟ کسی این تجربه رو داره که حتی با تاییدش از طرف مقابلش باز استرس آینده رو داشته باشه؟ نمیدونم چرا این فکر اینقد اذیتم میکنه واقعیت خودم دلیلی نمیبنما ولی خب چیکار کنم.   من میخوام با کسی که ازذواج کنم واقعا عاشق هم باشیم. اصلا چطور میشه فهمید آینده رابطه حنما خیلی گرم خواهد بود. تو یه کلمه از دخترا چطور بپرسیم که واقعا دوسمون دارن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)