سلام وقت بخیر
من یه دختر ۲۳ ساله هستم. مشکلم اینه که من دوست دارم با یه فرد مذهبی ازدواج کنم و تا الآن هم هر خواستگاری که اومده واقعاً شرایط خیلی خوبی داشتن از لحاظ ظاهر و تحصیلات و سطح خانوادگی، حتی پولدار بودن.. اما اون معیار مذهبی بودن رو نداشتن و من همه رو رد کردم. 
بابت این موضوع خیلی مورد سرزنش دوستانم و اطرافیان هستم و مدام می شنوم که هر کسی رو تو قبر خودش میذارن، دین مسئله شخصیه و این طور چیزها.

اگه بخوای این‌طوری همه رو رد کنی نهایتش تنها میمونی، مذهبی‌ها هم این قدر که تو فکر می‌کنی آدم‌های خاصی نیستن، تو هنوز خامی و معیارت اشتباهه، تو خیلی سخت گیر‌ی و نمی تونی درست تصمیم بگیری و... خسته شدم از بس این حرف‌ها رو شنیدم. 
از طرفی هم تاکنون اصلاً خواستگار مذهبی نداشتم (آینده هم هنوز معلوم نیست اصلاً چنین آدمی سر راه من قرار بگیره) نمی دونم باید چه کار کنم سردرگمم. چون از نظر من کسی که اعتقاد به دین نداره عین یه مسافریه که مقصدش رو نمی شناسه.

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)