سلام

شاید با خوندن این سوال بگید من ایمانمو از دست دادم ،،،،خودم میگم بله همینطور هست - ولی اگه میتونید کمکم کنید-من تصمیم گرفتم از این به بعد

حجاب نداشته باشم

نماز نمیخونم روزه هم نمیگیرم 

دوبهم هم زنی میکنم میرم تو کار مردم فضولی میکنم 

دیگه از حق کسی دفاع نمیکنم میگم به من چه اصلا به درک

اصلا شاید رفتم آدم کشتم مثل گروه داعش که خدا هیچ کاری هم باهاشون نداره

حالا میدونید چرا این تصمیما رو گرفتم چون ازین قبل تر فکر میکردم آدم خوبی هستم حق کسی رو نمیخورم حجابم بیسته نماز و روزه رو هم که حواسم بود  واااای اگه میدیدم دارن حق کسیو پایمال میکنن که نگو........ ازهیچی نمیترسیدم ازش دفاع میکردم برخلاف بقیه ترسوها که به فکر خودشونن 

خدا پول و ماشینو خانواده آنچنانی هم به ما نداده بود فقیر بودیم و هستیم ولی هیچ وقت گله نداشتم از نون حروم میترسیدم ولیییییی....

یه مدتی بود که حس میکردم بدبختی هام دارن روز به روز بیشتر میشن  دقت که کردم دیدم ای بابا خدا چرا هیچ وقت هیچ کدوم از دعاهامو برآورده نمیکنه فهمیدم ای بابا خدا اصلا از همون اول به من نگاه نمیکنه فقط منتظر هستن که من یه اشتباه کوچیک بکنم صاف بزنن پس کلم ...داعش داره گردان گردان آدمو قتل عام میکنه خدا اونا رو ول کرده چسبیده به من ...

دختره تو کلاسمون از خودش عکس میگیره لخت میذاره تو لاین و ... وضع حجابشم که تو کلاس وای وای ...ماه رمضون روزه نمیگرفت راست راست راه میرفت چیز میز میخورد نمازم که نمیخوند ...سر کلاس های دینی و مذهبی هر بی احترامی که دلش میخاست میکرد   اون وقت اومده بود به ما درس میداد فلان سوره رو تو فلان ماه بخونید حاجت میگیرین میگفت من هر چی حاجت داشتم گرفتم ......بگما وضعیت مالیشم که توپ توپه با ماشین خودش میاد و میره نه مثل من بدبخت که سه تا اتوبوسو باید سوار شم تا برسم دانشگاه

بالاخره فهمیدم من باید آدم بده باشم  دیگه با خدا قهر قهرم  چادرمم  از همین فردا میذارم کنار...همه گناهارو میکنم  ولی فقط قرآن میخونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)