با سلام خدمت رفقای عزیز خودم!!!
یه سوال دارم؟
اول بگم اونایی که میخوان موج منفی بدن لطفا لطفا لطفا در این پست هییییییچ نظری نذارن و اگر میدونن میخوان موج منفی بدن نیان و نظر نذارن و حالا بگم سوالم؟

من پسری هستم سنم بین 18 تا 22 با حقوق هفتصد تومن دارم کار میکنم و واقعا تلاش میکنم مذهبی بسیااار متعصب هستم و مقید به احکام دینم و کم توقع هستم بسیار خوش اخلاق و با حال خانوادمم اهل اذیت کردن عروسشون نیستن به هیییچ وجه .

خیلی احترام همه از جمله عروسشونو دارن حالا من تصمیم بر ازدواج گرفتم به دلایل بسیار زیاد و فقط و فقط ازدواج میکنم برای رضای خدا خدا خودش شاهده که نمیخوام گناه کنم و دوست دارم از راه حلال همه نیااااز ها برطرف بشه تا بتونم به خدا و اهل بیتم زود تر برسم .

حالا به نظر شما دوستانی که قراره موج مثبت بهم بدید من برم خاستگاری یا نه؟ دختر خانوم محترمی هست که با شرایطم کنار بیاد به نظرتون؟ اگر پیدا بشه به ولله روووووی سرم میزارمش...
منتظر انرژی های مثبتتون هستم یا علی...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)