سلام
تو رو خدا کمکم کنید !

پسری 18 ساله هستم امسال قرار کنکور بدم شهر ما کوچکه و دکتر و مشاور درست و حسابی نداره .

مشکل من اینکه هیچ دوست پسری ندارم به هم جنس های خودم اعتماد ندارم من 3 تا خواهر دارم از بچگی با دخترا بزرگ شدم دختر عمه خاله و .... تو کل فامیل ما چه پدری چه مادری فرزند پسر نیست ! نه عمو دارم نه دایی . پدر منم تک پسره !

همسایه های ما بیشتر دختر دارن تو کوچه ای که زندگی میکنم 6 تا دختره 2 تا پسر! بقیه هم پیر و تک و و ... از اینا .
مشکل من اینکه نمیتونم با پسرا دوست شم شاید میپرسید تو مدرسه چیکار میکنم . بدبختی تنها میرم یه گوشه میشینم و بر میگردم . برام پیدا کردن دوست دختر خیلیی راحت تر تا پسر نمیدونم چرا ؟ اصلا شدنی نیست با پسری دوست شم به همجنس های خودم اعتماد ندارم . تو خیابون که راه میرم میبینم پسرا با دوستاشون میرن بیرون و گردش دلم به حال خودم میسوزه ! نمیدونم چیکار کنم ؟ راهی نشونم بدید تا بتونم با پسرا دوست شم !بهشون اعتماد کنم !

تو شهر ما مشاور خوبی نیست برم پیشش .

راهنماییم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)