با سلام

من یک راهنمایی ازتون میخوام اونم این است که داستان من از جایی شروع میشه . بعد از چندین سال یکی از فامیلای خیلی دورمون رو که جای پدره خدا بیامرزمم قبولش دارم داخل مسجد محلمون میبینم و باهاش احوال پرسی میکنم و روابطمون باهاش بیشتر میشه...

تا این که بعد از چند بار دیدن و اطلاعات گرفتن من از خانوادش و ایشون هم با اطلاعات گرفتن از خانواده ما  اشناییمون بیشتر میشه .

تا این که بعد چند ماه فهمیدم یک دختر هم سن من  داخل خونه داره که ازدواج نکرده و به غیر از این دختره آخرش دو تا دختر و یکدونه پسر هم داره که دو تا دخترش عقد هستن و به قول پدرشون دو تا دامادشون شهرستانی هستن و خیلی دوست داشتن که داماداشون هم استانی خودمون می بودن که گفتن قسمت نشده....

منم از موقعی که دیدم دختری هم سن بنده دارن خیلی مجذوب شدم که دخترشون رو ببینم که ایا با معیار های من برابری میکنه یا نه که هر جور فکر کردم دسترسی بهشون نداشتم تا اینکه شب های محرم رسید و باعث شد با خواست خدا و امام حسین این خواسته من هم براورده بشه و دخترشون رو ببینم .

وقتی دیدم دخترشون رو نسبتا با معیارهای من نزدیک بودن. و اینجوری که من برداشت کردم از خانواده فامیلمون متوجه شدم که پدر و مادر دختر من رو پسندیدن و ما دو خانواده اولا از نظر اقتصادی متوسط رو به بالا هستیم و خودم دانشجوی ترم اخر مهندسی برق هستم و دختر هم دانشجوی ترم اخر مهندسی معماری هست....

فقط من چند تا مشکل برام پیش اومده که نمیدونم چه کار کنم که . ایا برم برای خواستگاری و تا عقد برم جلو چون شغل فعلا ندارم  یا وایستم مدرک کارشناسی و ارشد و دکترا رو بگیرم و یک شغلی گیرم بیفته بعد برم خواستگاری؟؟

اخه یک چیز دیگه هم هست نمیدونم دخترشون اصلا منو میخواد یا نه یا اصلا از من خوششون میاد یا نه درسته خانوادش از من خوششون اومده اما  شاید البته نظر من هست شاید دخترشون کسی رو برای خودشون انتخاب کرده باشه و بخواد بعدا در موردش با خانوادش حرف بزنه و اگه من برم خواستگاری بعد ضایع میشم؟؟

بعدم یک مشکل دیگه ای که دارم من یکدونه پسر خانوادم هستم و دو تا خواهر بزرگتر از خودم دارم که ازدواج نکردن و با خودم میگم اگه اونا ازدواج نکنن من چجوری برم خواستگاری و روم نمیشه بعدم اگه من ازدواج کنم کارای خانوادم اگه لنگ بمونه چی.

چون من مرد خونه هستم و انجام دهنده کارای خونمون هستم و خدا رو شکر اینقدر پول داریم که اگه سر کار هم نروم تا اخر عمر پول برای خرج کردن دارم.....

و اما مشکلاتی که برام پیش اومده و دوست دارم راهنمایی کنید که اگه دختره فامیلمون کسی رو انتخاب نکرده دوست دارم من باهاش ازدواج کنم تا از دستش ندادم اما یک سری مشکلات مبهمی هست که براتون چند خط بالا توضیح دادم که نمیتونم پامو جلو بذارم کاشکی تکلیفم روشن میشد؟؟

میشه راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)