سلام شاید سوال من کم عجیب به نظر بیاد ولی به نظرم فکر بکریه.

واقعیتش من از دوران نوجوانی همیشه مشکل داشتم سر اینکه بخوام با دوستان و رفیقم بریم بیرون کوه، سینما یا ورزشی چیزی. کلا پایه نبودن و یه جورایی تنبل بودن همیشه. اگه بخوام این سوال رو یه جورایی مرتبط کنم با سایت خانواده برتر باید بگم که الآن که سی ساله هستم، محیط سالمی مثل دانشگاه و ... نیست که بشه با یه نفر آشنا شد.تو در و همسایه و فامیل و آشنا هم از کسی خوشم نمیاد. 

در واقع ترجیح من برای ازدواج اینه که تو یه محیط سالم اخلاق طرف رو مدت طولانی زیر نظر بگیرم بعدش اقدام کنم. چون به تجربه دیدم که عشق در یک نگاه واقعاً چیز چرت و چیپی هست (البته به کسی بر نخوره این فقط نظر منه). یه مدت تو سایت های همسریابی واقعی و مورد اعتماد هم وارد شدم، بعد از 10 ماه فعالیّت تو سایت و آشنا شدن با سه مورد خوب متوجه شدم که بعضی افرادی که تو این سایت ها وارد میشن، یه مشکلی دارن.

حالا سوال من چیه؟

سؤالم اینه که چه جوری میشه محیط های سالم رو پیدا کرد؟ این انجمن های سالم رو از کجا میشه پیدا کرد؟ منظورم یه سری گروه متشکل  از افراد مختلفه که یه کار مشترکی رو با هم می کنن. و معمولاً هم هر کسی راحت می تونه وارد بشه. مثل انجمن های کوه نوردی، انجمن های کتاب خونی، انجمن های خیریه، دوچرخه سواری و یا این هایی که دسته جمعی سفر می کنن ... به نظرم این محیط ها هم خیلی سالم هستند و هم افراد موفق و پر نشاطی توش هست که زندگی آدم رو تحت تاثیر می ذاره. هدف اصلی من اینه که فعال باشم و از زندگیم استفاده کنم و حالا اگه احیانا فردی پیدا شد که روحیات و اهدافش نزدیک من بود برای ازدواج اقدام کنم..

اگه کسی اطلاعی داره و یا تجربه ای در این رابطه ممنون میشم کمک کنه. من خودم خیلی جست و جو کردم. موفقیّتی کسب نکردم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)