با سلام و عرض خسته نباشید
پسری 26 ساله هستم  فرزند اول

میخوام نظر دختر خانمها رو راجع به خصوصیاتی که بیان میکنم رو بسنجم ! ببینم مشکلاتم چیاست ! لطفا عاقلانه و واقعی نظرتون رو بنویسین.سپاس

خصوصیات اصلی :
* لیسانس حسابداری هستم و از لحاظ مذهبی بودن به نماز و روزه پایبند هستم و سعی کردم تو زندگی حداقل خطا رو داشته باشم تا پیش خدا شرمنده نباشم.دوست دارم همسرم هم واجبات رو انجام بده و از نظر حجاب وضع مطلوبی داشته باشه

* خدمت سربازی رو انجام دادم
* یکساله که خدمتم تموم شده  و در استخدامی های دولتی شرکت کردم درآمدی ندارم ولی تونستم با تلاش زیاد در دبیری و کارمند دارایی قبول بشم که هنوز مراحل دگه مثل مصاحبه و گزینش مونده. اینم بگم تا به شغل ثابت نرسم اقدام به ازدواج نمیکنم چون غرورم اجازه این کارو نمیده وگرنه از نظر اقتصادی تامین هستم

*خانواده هر دو کارمند و وضع اقتصادی مناسب. ماشین برای خودم دارم. از لحاظ خونه یه خونه قدیمی کوچک  غیر از خونه ای که توش زندگی میکنیم داریم که اگه همسرم نخواد اونجا زندگی کنیم اوایل زندگی باید خونه رهن کنم

* تا به حال با دختری حضوری حرف نزدم. فقط سلام و علیک داشتم نه بیشتر ، با دخترها آشنایی خاصی ندارم ضمن اینکه خواهر ندارم

* اخلاقم خوبه مهربونم و دل پاک. کم عصبی میشم همیشه خندون هستم. نسبتا خجالتی هستم در برخورد با غریبه ولی در برخورد با آشنا خجالتی ندارم و نرمال هستم

*از خانواده های شلوغ خوشم نمیاد

*سایت اجتماعی عضو نیستم

خصوصیات ظاهری :
1 - قد 180
2 - وزن 70
3 - دارای تیپی ساده و مرتب ! قد بلند و پوست روشن

لطفا نظرات خودتونو راجع به ازدواج بگید - توجه کنید فرض کنید خواستگارم با این خصوصیات . جواب منطقی بدید

سپاس از همه عزیزان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)