سلام

مخاطبم اونایی نیست که مشکل اساسی دارن و به این سایت میان . پس بی خودی جبهه نگیرید مخاطب اصلیم مجردا هستن .
یه سوال ،

به خدا قسم میدم راست بگید و خودتونو گول نزنید خدایی مجردی هست که این سایت و تمام و کمال بخونه و ادعا کنه که به خدا نزدیکه و اونو تو زندگیش حس میکنه .

خدایی مگه تحریک کننده تر از این حرفا هم پیدا میشه ؟ یه خواهش از دخترا و پسرای پاک سایت دارم ؛

شمایی که وقت ازدواجتون نرسیده و هنوز خیلی زوده چرا با خوندن این مطالب شهوتتون را بیدار میکنید و متاهل هایی که در زندگیشون هیچ مشکلی ندارن چرا بی هدف به این جاها میایید میدونید که بیشتر شما متاهل ها با اومدن بی هدف به این سایت ها چیزایی که نباید میدونستید رو یاد گرفتید و تنوع طلب شدید که شاید باعث به وجود آمدن مشکل تو زندگیتون بشه .

بازم میگم خدایی خودتونو گول نزنید و راست بگید من با اینکه نماز میخونم و مسجدیم ولی با این حال از خودم متنفرم و تنها گناه بزرگم به نظر خودم آمدن به چنین سایت هاست و هر بار قسم میخورم دیگه نیام بعد دو سه هفته باز نمیتونم خودمو کنترل کنم و دو سه ماهه که این طوریه .

یه سوال دیگه مگه گذشته ها که چنین سایتایی نبود طلاق بیشتر بود یا الان ؟  تو رو به خدا قسم میدم پاک ها به چنین جاهایی نیان تو رو خدا .

یه شماره از حرم مطهر رضوی دارم که میتونید سوالاتتون را از اونجا بپرسید به جای این که بیاید این جا مطرح کنید تا کثیف هایی مث من اونا رو بخونن و لذت شیطانی ببرن .

فکر میکنم طبق فتوای رهبری پاسخ میدن 05132020 و سامانه پیامکی رهبری 30002020  و سامانه پیامکی آیت الله سیستانی 9198507500 و سامانه پیامکی آیت الله مکارم شیرازی 10000100 و سامانه پیامکی آیت الله شبیری زنجانی 50001040 و برای مطلع شدن از شماره دفتر مراجع میتونید به تلتکس شبکه دو شماره 200 مجله صفیر سیمرغ مراجعه کنید و شماره پیامکی شون را از دفترشون بپرسید و این اولین کامنت من است که می درجم .

به خدا هر بار هم که من گناه میکنم خدا با خوبی خودش منو شرمنده میکنه نه با تنبیه میدونم پاک های سایت کم نیستن که فقط به خاطر لذت شیطانی و بدون هدف و گاهی بدون هیچ کامنتی به این سایت میان .

تو رو خدا میدونم سخته ولی به این فکر کنید که با هر بار گناه ما و گوش کردن به حرف شیطان ملعون قلب امام زمانمون را به لرزه در میاریم و باعث میشیم گریه کنه اونایی که مث من بی هدف میان بیایید با خدا عهد ببندیم که دیگه این دفعه آخرمون باشه عهد واقعی .
آقا محسن خدا اجرتون بده که باعث میشید مشکل بعضیا حل بشه گفتم بعضیا نه پست هایی مث من .

در تکمیل سخنانش بگم که یه مرکز مشاوره است که فک کنم اگه با تلفن ثابت تماس بگیرید حتی رایگانه رایگانه . این مرکز ضمن رعایت اصول حرفه ای، مشاوره در زمینه های مختلف ازدواج ، طلاق ، همسرآزاری ، هپاتیت ، ایدز ، رفتارهای پرخطر ، مشکلات جنسی ، مشکلات خانوادگی، مشکلات ارتباطی و... به ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی به اقشار آسیب پذیر ارائه میده
 02166935524 و 02166901010 و فکر کنم هم آقا و هم خانم مشاوره میده که خجالت نکشید و فکر کنم اگه مشکلات جنسی و خصوصی تون را با یه مشاور از راه دور و از طریق تلفن در میون بگذارید بهتر از این که بین این همه نامحرم بگید که هم مردم تحریک بشن و هم شما رو مسخره کنن که هر دوش گناه خیلی بزرگیه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)