سلام

میلاد علی ( علیه السلام ) شیر خدا همسر زهراست (سلام الله علیها)

امروز همه جا غرق گل و شادی و غوغاست

عشق است که در کعبه قدم رنجه نمودست

ذکر لب من، روز و شبم، فقط علی امیر دلهاست

یار روزهای سخت من است

گاهی کم حرف است

گاهی تودار

غم و غصه هایش را تنها به دوش میکشد

خرد میشود

زمین میخورد

درد میکشد

در هم میشکند

ولی هیچ نمیگوید

شمع شب های تار من است

آسمان و زمین و دریای من است

اگر کفر نبود میگفتم که خدای من است

کوهی بلند است و استوار

تکیه گاه تمام لحظه های من است

بی ریاست

صمیمی

دوست داشتنی

مرد داستان زندگی من است

قوت قلب من

غرور و هستی من

ستون پابرجای دنیای من

لطف پروردگار یکتای من

بزرگ مرد مهربان من

آری او پدر است پدر...

به نام زیبای تو بوسه میزنم

به احترام یک عمر روزهای بی بازگشتت

تا قیامت در برابر تو قد خم میکنم

بوسه میزنم به دست های پینه بسته ات

به هر تار موی سفیدت

به پیشانی ات

تا بگویم با تمام وجود دوستت دارم پدر...

میلاد فاتح خیبر، حیدر کرار، امیر ملک بیان، امیر مومنان، قرآن ناطق حضرت علی ین ابی طالب علیه السلام و روز پدر مبارک باد

امیدوارم همه قدر پدرهاشون رو بدونن و اونایی هم که این نعمت عظیم رو از دست دادن به یاد پدران سفر کرده باشن و یادشون رو زنده نگه دارن.

اونایی هم که پدر شوهر دارن باید بدونن که احترام به پدر شوهر هم مثل احترام به پدر خودشون واجبه و اونایی هم که پدر زن دارن هیچ تفاوتی بین پدر زن و پدر خودشون نباید بذارن.

و امیدوارم اونایی که با سیاست جلو میرن که متاسفانه توی این وبلاگ خیلی شاهد بودیم که برخی دختران به برخی دیگه توصیه میکردن که با سیاست رفتار کنین، امیدوارم این دوستان هم سیاست رو کنار بذارن و سعی کن واقعا با قلبشون پیش برن.

و شب و روز میلاد حضرت علی علیه السلام برای همدیگه دعا کنیم بلکه اینجوری دعاهامون مستجاب بشه چون خداوند خودش گفته مرا با زبانی بخوانید که با آن گناه نکرده اید.

خوبی خودمون رو به رخ نکشیم و خوبی رو در ازای دریافت خوبی انجام ندیم که دیگه اسم اونو نمیشه خوبی گذاشت...!!

یکی از بهترین روزها و شبها برای بخشم همین مناسبته زیباست. پس تا جایی که میتونید ببخشید و بگذرید تا روزی که محتاج شدید خدا هم ببخشه.

به یاد همدیگه باشیم

برای هم بهترین هارو بخوایم...

«مجید 95»


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)