با سلام

پسری هستم 25 ساله. تا این لحظه که دارم با شما حرف میزنم با دختران زیادی در ارتباط بودم چه تو دانشگاه چه تو محل کارم چه تو اجتماع. دخترانی بسیار زیبا و حتی دختران خوب و پاک. موقعیت ازدواج رو هم بطور کامل دارم.

اما مشکلی هست که من نمیتونم عاشق بشم. یعنی اصلا اعتقادی به عشق ندارم. چون به نظرم عشق یه چیز بی معنا و بی فایده است. و اصلا عشق واقعی تو دنیا وجود نداره. من طرز فکرم اینه که روابط آدم ها براساس منفعت هست نه عشق.

یکی از دوستان بنده اینو به من میگه که تو قلبت از سنگه و خود پسندی. من اینو یقین دارم اگه یه روز ازدواج کنم هم عاشق نمیشم و فقط ازدواج میکنم. اصلا نیاز عاطفی به دخترها ندارم اصلا. اما نیاز جنسی فراوان دارم. ازدواج هم کنم بخاطر نیاز عاطفی ازدواج نمیکنم. فقط میتونم به همسرم تظاهر کنم که عاشقشم. در حالی که قلبا این جوری نیست. به نظر شما عاشق نشدن من نشانه عجب و خودپسندیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)