سلام
من عاشق یه دختر محجوب شده ام ، مشخصات طرف :
محجوب، مغرور، زیبا، سر به زیر، این مشخصات ظاهری که من دیدم باطنی نمیدونم ...

البته منم مغرورم ولی میتونم غرورمو بشکونم . من عاشق  اون دختر شدم و نمیدونم چطور بگم ؟
حس خاصی بهش دارم احساس میکنم  مثل خودمه منم شخصیت خود را دوست دارم شدید.... من دختره رو هر روز صبح  سر چهار راه خونمون میبینم.. و اگه طرف اوکی رو به من بده و بهتر هم دیگر شناختیم و اگر فهمیدم همونی که میخوامش  قصد زندگی مشترک رو دارم.

لطفا کمک کنید تا به بهترین شکل با دختره رو به رو بشم . هر کی هر چی میدونه کمکم کنه تا جلو طرف کم نیارم . کمک کنید کمک
کسایی که هم دوست دارن کمکم کنم و دمشون گرم
سوالی دارن بپرسن من جواب میدم و ترو خدا جواب جوابم رو بدید ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)