سلام

من توی زندگیم الحمداله هیچ مشکلی با شوهرم ندارم نه از نظر اخلاقی و نه از نظرات دیگه . تنها یه مشکل دارم اونم اینکه شوهرم علاقه خیلی شدیدی به بازی های رایانه ای و بازهای توی گوشیش داره . بطوری که زیاد دیگه اهل تفریح و بیرون رفتن نیست بیشتر توی خونه هستیم و من هم اهل تفریح و بیرون رفتنم .

ما حتی به خونه اقوام هم زیاد سر نمیزنم هر کدوم سالی دو یا سه بار این موضوع خیلی ناراحتم میکنه . در ضمن من با ایشون صحبت کردم ولی تا چند روز خوبه بعد دوباره میشه مثل سابق .راستی ایشون از محبتشون هم نسبت به من کم نشده صمیمیت بینمون زیاده واسه همین یکم سخته که بخوام زیاد بهش گیر بدم میترسم رابطمون خراب بشه لطفا راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)