سلام

ممنون میشم همه خانم ها و آقایون جوابمو بدن.خلاصه میپرسم ولی بیشتر متنم نقل قوله که طولانی به نظر میاد

لطفا بحثو به دعوای مذهبی و غیر مذهبی یا بحث سایز و رنگ و ... نکشونید. نگید هم که این همه بحث های کثیف و ... چیه. بحث تمایلات نرمال و انسانی همسران از هم هست نه مباحث غیر انسانی و حیوانی !

موضوع سوالم خانم هایی هستن که یا واقعا اصطلاحا از نظر اطلاعات صفر کیلومترن ( در حالی که ممکنه بعد ازدواج حسابی راه بیفتن ) یا به خاطر حیا یا شاید خجالت خیلی در این موارد ( زناشویی از نوع نرمال ) در خواستگاری حرف نمیزنن که خب طبیعیه

* یه دسته قبل ازدواج صفر کیلومترن و بعدش حسابی راه میفتن و خودشونم راضین مثل این نقل قول از نظرات پست 5149 خانمی درباره خواهرشون گفتن:

خواهرم هم قبل از ازدواج مثل من بودند حتی رقص هم بلد نبودند ولی تو دوران نامزدی همه این چیزها رو یاد گرفتند حتی اوایل تا آرایش یاد بگیره هر دفعه آرایشگاه می رفت و برای شوهرش خیلی انرژی می گذاشت الان هم همسرشون همیشه از مادرش بابت دختر خوبی که براش انتخاب کرده تشکر می کنه و به قول خودشون خیال می کردند پژو گرفتن ولی بنز از آب دراومده

شوهر خواهر من که سید طباطبایی و بسیار گرم مزاج اند ولی از زندگی زناشوییشون بیشتر از حد انتظارشون رضایت دارن و چون خواهر من هم صفر کیلومتر بوده موقع ازدواج به شوخی می گن فکر می کردند پژو گرفتن ولی بنز از آب دراومده

* یه عده دیگه صفر کیلومترن و بعد ازدواج راه میفتن اما فقط تحمل میکنن برای میل همسرشون چون قبل ازدواج در مورد توانشون شناخت کامل نداشتن مثلا خانمی در نظرات پست 4925 گفتن:

واقیتش من قبل از ازدواج فکر میکردم خیلی گرمم اما از وقتی ازدواج کردم فقط به خاطر شوهرم تحمل میکنم اونم متوجه شده البته تا حدودی  من مقصر نیستم  چون 4ساله ازدواج کردیم وهر شب رابطه داریم.اما باز شوهرم بهانه میگیره که چرا سردی باهام همکاری نمیکنی.دوران خواستگاری مطرح کردیم اما دیگه فکر اینجا رو نکرده بودم اینقد گرم باشه البته از گرمی گذشته باید گفت گلوله آتیش

* دسته سوم ادعای گرم بودن میکنن ولی راه نمیفتن مثلا در نظرات پست 5149 گفتن:

یکیم میشناسم ادعای هاتی میمرد من فلان میکنم بهمان میکنم الان که ازدواج کرده سال به سال پشت لبشو تمیزم نمیکنه چه برسه به سرو وضعش فقط دو ماه اول ادعا داشت

 

حالا سوال اصلی:

نمیشه بگیم چون صفر کیلومتره قیدشو بزنیم. ممکنه به قول دوستان تو همین وبلاگ اگر راه بیفته ( البته اگر ) یه فرشته باشه اما خب اگر مثل سومی که البته اقلیت هستند شد؟

پس یه دختر پاک هم حیا و خجالت داره (که عالیه) و هم ممکنه توان خودش رو کامل نشناسه و اگر حرفیم بزنه بعدا ببینه نمیتونه !

الان یه پسر چطور فرق این سه دسته دختر صفر کیلومتر با حیای خجالتی رو تو خواستگاری تشخیص میده ؟!

ممنون از راهنماییاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)