سلام
بنده چند صباحی هست که با وبلاگ خانواده برتر آشنا شدم و از مطالعه نظرات دوستان در زمینه مسائل مختلف بهره کافی و لازم رو بردم. یکی از مسائلی که خیلی در این وبلاگ جای اختلاف بوده چگونگی آماده سازی برای مراسم عروسیه. من هم به عنوان یک هم وطن نظر خودم رو میگم. خوش حال میشم دوستان نظرات خودشون رو در زمینه حرف های بنده بگن.
 
ابتدا بگم که من یک پسره ۲۸ ساله، تحصیلات کارشناسی ارشد و مجرد هستم. از لحاظ ظاهری متوسط و از نظر اعتقادات مذهبی معمولی و ساکن یکی از شهرهای بزرگ هستم.

۱- مهریه ۱۴ سکه
۲- از عروس خانوم جهیزیه نمیخوام. خودم به سلیقه ایشون و هزینه خودم فراهم میکنم.
۳- بعد از خواستگاری و صحبت های اولیه یک مدت نامزد باشیم (صیغه موقت محرمیت) تا آشنایی بهتری نسبت به هم پیدا کنیم.
۴- در صورتی که همه چیز خوب پیش رفت با حضوره خانواده ایشون و بنده در محضر عقد دایم صورت بگیره.
۵- اعتقادی به مراسمه عروسی ندارم و بعد از عقد دائم دختر و پسر برن سره خونه زندگیشون.
۶- برای ماهه عسل سفره تفریحی یا زیارتی به هر جایی که خانوم بگن.
۷- برای زندگی متاهلی خونه خریداری میشه و سه دانگ خونه به اسمه عروس خانوم زده خواهد شد.
۸- خودرو خریداری شده و به نام عروس خانوم زده خواهد شد.

با تشکر

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)