سلام

همه مردم سر دو راهی قرار می گیرن من سر سه راهی قرار گرفتم . من یک پسر ( پیر پسر ) 35  ساله  هستم .

فارغ التحصیل مقطع دکتری در یکی از رشته های علوم انسانی و تقریبا 4 سالی میشه که در یک شغل نسبتا خوب دولتی که ماهیانه در آمدش حدودا با احتساب کسری و ... میشه 4 میلیون تومان مشغول به کار  هستم.

به دلیل مشکلات مالی تحصیلی تا الان ازدواج نکردم تا به زور تونستم اوایل امسال یک آپارتمان بخرم و از خانواده مستقل زندگی کنم.

یه پژو 405 هم دارم. با یک پس انداز 50 میلیونی مختصر و دیگر هیچ ... . اینا را گفتم که بدونید زیاد از نظر مالی تاپ نیستم. حالا می خواهم زن بگیرم .

خانواده دختر 23 ساله همسایه را در نظر دارد که دختر بسیار زیبا و فهمیده ای است اما مشکلم 12 سال اختلاف سنی است .

یکی از همکارام هم هست خانم 28 ساله بسیار فهمیده لیسانسه ای است اما از نظر زیبایی به دختر همسایه نمیرسه نه که زشت باشه ها نه به مورد اول نمیرسه که همین منو دچار تردید کرده ... .

و یه مورد دیگه هم هست که خانم 34 ساله بسیار محترمی است که دکتراشو تو دانشگاه خودمان گرفته و همان جا هم مشغول تدریسه که اینو یکی از دوستان همکلاسی قدیم برای ما لقمه گرفته ، باسواد هست و زیبایی نسبی داره اما با یک نگاه هم میشه فهمید ترو تازگی مورد دوم و به خصوص مورد اول را نداره ... . 

حالا این حرفا رو زدم که به کجا برسم ؟ خانم ها و آقایان، دخترا و پسرا ، به نظرتون کدام مورد مناسب منه  ؟

مورد اول که با زیبایی و ترو تازگی و تحصیلات خوب - نسبت به سنش - پاسخی به تمام ناکامی های عاطفی و جنسی من از 15 سالگی تا به امروز ( 20 سال )  خواهد بود و تازه فرصت بارداری بیشتری نسبت به دو مورد دیگه داره!

یا مورد دوم که به اندازه مورد اول زیبا نیست و فرصت بارداری مناسبی نسبت به مورد اول نداره اما نجیبه و تحصیلاتش هم خوبه و فاصله سنیش هم نسبت به مورد اول با من کمتره.

و یا مورد سوم که در این مورد نه از زیبایی دختر همسایه خبری هست و نه از فرصت بارداری همکار محترمه بلکه تنها حسن ایشان تحصیلات بالا ، اشتغال ، فاصله سنی کمتر ( هم سن ) و احتمالا درک متقابل بیشتر ... . 

از طرفی میترسم با ازدواج با همکارم یا هم دانشگاهیم از خجالت این غریزه جنسی بیچاره که 20 ساله خفه خون گرفته و اخیرا کمتر اذیتم میکنه در نیومده و مدیونش بشم و از طرفی از فاصله سنی می ترسم . نمیدونم ، به نظرتون چیکار کنم ؟ 

مطمعنم رو هر کدوم دست بذارم نه نمیگه ... . ای کاش با شرایط و امکانات امروز به 20 سالگی ام بر گشته بودم تا اینقدر سرگشته نباشم... .

فکر می کنم نیاز جنسیم بیشتر از اینکه امروز یک نیاز باشه به یک سر خوردگی درونی برایم تبدیل شده.......

خدایا کمکم کن........

تو رو خدا نیاین اینجا نظر بذارید که برو اول تکلیفتو با خودت مشخص کن .....چون اینو خیلی ها بهم میگن . بیاید بگید آیا احتمالا فاصله سنی منو با مورد اول دچار مشکل میکنه یا نه ؟

آیا احتمالا زیبایی کم و ویژگی های دیگه مورد دوم منو در مسائل جنسی ناکام میذاره ؟

آیا ازدواج با مورد سوم به صلاحم هست نشه یه وقت من تو مسائل جنسی بی خیال و اون از من بی خیال تر ... .

آخه میدونید مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد نیاد تو زندگی دکتر بازی و استاد بازی در بیاره ... . 

منتظر نظراتتون هستم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)