سلام

من یک دختر ۲۵+ هستم. خدا رو شکر تیپ و اندام خوبی دارم و موقعیت شغلی و اجتماعی خوبی به لطف خدا دارم. خواستگار همیشه بوده و بی خواستگار نبودم ولی به سرانجام نرسیده از دو طرف و علت تجرد من همین بوده.

اخیرا هم خواستگاری داشتم.با وجود شرایط خوب مالی خانوادگی و نزدیکی فرهنگی و... تفاوت شدید فکری داشتیم.   ظاهر و فیزیک جسمی اش هم البته به دلم ننشست بعد از چندین جلسه آشنایی و در نهایت جو آب رد دادم. بعد از اون قضیه متحمل ضربه روحی بزرگی شدم چون  بعد از جواب رد مجددا واسطه فرستادن و همزمان مادر وخواهرشون توهین های غیر مستقیم و مستقیمی کردن  به خاطر سن ام که هیچ وقت حلال شون نمی کنم.

بگذریم...

من تازه دوران نقاهت این مسئله رو می گذروندم که یک ماموریت کاری پیش اومد. اون جا باعث شد با برخی از همکاران که ارتباط کمتری داشتیم به خاطر تخصص و پست سازمانی بیشتر آشنا بشیم.

یکی از همکارانی که من هم اخلاق و رفتارهاشون رو پسندیدم به علاوه فیزیک ظاهری (قد بلند و ورزشکاری) هم اون جا بودن به عنوان یکی از مسولین برگزاری ماموریت... و باعث شد به خاطر ارتباط و آشنایی بیشتر  به قول نسل جدید و امروزی ها روی ایشون کراش بزنم.!

دست خودم نیست سلیقه ام قد بلند ورزشکاری هست. و چون خودم هم قدم ۱۷۰ هست و از نوجوانی ورزش می کنم این تیپ ها رو می پسندم. ایشون هم در تیم ورزشی محل کارمون عضویت داره. والبته رفتار و اخلاقشون هم که به من نزدیک بود مزید به علت شد که فکرم و درگیر کرد. شایدم فشار روحی قضیه خواستگار قبلی بود... نمی دونم. در هر صورت درگیر شدم

قبلا هم  ارتباط کاری داشتیم ولی کوتاه بوده  چون پست سازمانی مون با هم فرق داره و کمتر ارتباط داشتیم و بهشون فکر نمی کردم. با اینکه همکاران می گفتند مجرده و گیر میدادن بهش کی زن می گیری.

نمی دونم چرا تو چشم نبود برام!

اصلاً نفهمیدم این سری  چطور شد که باعث شد بهشون فکر کنم....

حالا درگیرم با خودم و الآن تعطیلات هست به خودم میگم کاش برخوردهامون کمتر وکمتر بشه تافراموشش کنم.

از اینکه کلی منتظر باشم تا اینکه روزی روزگاری پیشنهاد بده نده خبر ازدواجش بیاد نیاد

واقعاً در تنگنا هستم وحالم بد میشه.

می خوام فراموشش کنم و حذفش کنم از ذهنم. ولی بعد عید در جلسات و محل کار  اجبار می بینم شون.

حالا بگید چه کار کنم.

شما چه تجربه ای داشتید؟

شما هم از تجربیات تون و نمونه های اطراف تون بگید، وقتی در محل کار یا جایی که کسی رو بیشتر می بینید خوش تون میاد و به عنوان کیس در نظرش می گیرید ولی نمی دونید چی میشه آخرش بهتون پیشنهاد میده یا نه. یا اینکه خبر ازدواجش میاد یا اینکه هیچ اتفاقی نمی افته.

ممنون میشم. شما هم بگید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)