سلام

من پسری 21 ساله هستم که عاشق یک دختری شدم و دختره شهر دیگه ای و یک سالی میشه با هم هستیم و هر بار که بهش گفتم میخوام بیام ببینمت بهانه های مختلفی آورد و جلوی آمدن من رو گرفته و میگه دوست دارم و عاشقتم و یکبارم بهم ثابت نکرده .

فقط به حرف بوده و نمیدونم دوستم داره یا نه گیجم و به نظر شما اگه دختری عاشق پسری باشه وقتی پسر که میخواد بیا ببینش از اومدنش جلوگیری میکنه و میگه به خانوادم گفتم که با تو ام ولی مخالفن .

وقتی راضی شدن شماره پدرم میدم ولی شک دارم بهش ، حس میکنم با یکی رابطه داره به جز من  و الانم گوشیش خاموشه، بهانه کرده دیگه ، گوشیمو زدم به دیوار و دیگه گوشی ندارم چکار کنم ؟

راهی هست که بفهمم دختره دوستتم داره یا نه ؟  راهنمایی لطفا.....


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)