سلام به همه کاربران خانواده برتر.

من شرایط رفتن پیش روانشناس و مشاور خوب رو ندارم

در یک شهر کوچک زندگی می کنم، چنین مشاور خوبی هم نمی‌شناسم

ممنون می شم تجربیات شخصی تون و راهکارهایی در مورد فراموش کردن کسی که بهش دلبسته اید اما اون فرد رو همیشه هم می‌بینید بگید.

راستش من دختری هستم نزدیک ۳۰ سالگی. از همکارم خوشم اومد و بهش دلبسته شدم.... (یک ۵ ماهی بود)، خیلی خودم رو کنترل کردم منطقی باشم و درگیر نشم اما نشد.

حتی ساعت‌ها و مسیرهایی که تو ساختمون اداره ممکن بود ببینمش رو تغییر می‌دادم نا نبینمش .... . رابطه مون رسمی و کاری و در چارچوب و محترمانه بود متقابل. چیز خاصی که بفهمم به من تمایل خاصی داره دریافت نکردم. توجه و احترام به عنوان همکار که با بقیه ام همینه به نظرم.

چند روز پیش بازار رفتم و ایشون (همکارم) رو با یک خانم دیگه که با هم سوار یک ماشین بودند و لباس هاشون رو هم دو تایی ست کرده بودن دیدم. حالم بد شد

از کار رو زندگی افتادم، نمی تونم کارهای روزمره ام رو انجام بدم، متاسفانه چون هر روز می بینم شون

برام سخته فراموشیش..

امکان انتقالی برام وجود نداره و تازه استخدامم... سفارش و آشنا و ندارم که بتونم منتقل بشم سریع.

اگر خودتون رفتید پیش مشاور و راهکارهایی بلد هستید برای فراموش کردن این دلبستگی ها توی کامنت ها بگید.

مثل خواهر خودتون بدونید.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)