سلام

 ۲۴ سالمه، مجرد و کارمند. مادرم فوت شده و پدرم زن دوم گرفت، با توجه به اینکه من اصلاً با این خانم تو یک حونه نمی‌ساختم پس مجبور شدم حدود یک سال قبل از خونه پدرم بیام بیرون و جدا زندگی کنم. 

جایی که زندگی می‌کنم هم متعلق به پدرمه و وقتی بهش گفتم نمی تونم بسازم گفت برو تو اون یکی خونه. نکته اصلی اینه که خب من تا وقتی با خودش زندگی می‌کردم هزینه خیلی چیزها رو نمی‌دادم (عقیدم اینه بچه تا وقتی ازدواج نکرده یکسری خرج هاش پا خانواده ست دیگه مثل غذا و قبض و....) اما الان مجبورم خرج بدم و با توجه به تهیه غذا از بیرون (وقت پخت غذا ندارم) واقعاً هزینه زندگیم بالاست. 

به راستی الان حقوقم و مخارجم کاملاً سر به سر شده (خرج دانشگاهمم هست که میدم). به پدرم میگم که یه زمان که من باهات زندگی می‌کردم خرج خورد و خوراک و این قبیل چیزا رو می‌دادی، حالا که جدا شدم معادل همون موقع بده پولشو بهم ولی نمیده! منم الان اصلاً نمیره تو کتم که سهم من از پول پدرم و یه خانم و بچه هاش که می خوام سر به تن شون نباشه خرج کنن. پول پدرم و به راستی حق خودم و خواهرم می دونم و اصلاً نمی تونم ببینم چند نفر دیگه اومدم تو زندگی ما و اون ها دارن خرجش می کنن. 

خب این از داستان ما. به نظر شما من اشتباه می‌کنم که اینطوری فکر می‌کنم با پدرم یا...؟ 

ممنون میشم راهنماییم کنید چون واقعاً هر روز ذهنم درگیر اینه که یه عده دیر اومدن تو زندگی ما و دارن همه چیز رو میبرن! 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل ازدواج والدین (۷ مطلب مشابه)