سلام
دوستان من ۱۹سالمه و با یه دختر نزدیک یه سال دوستم و تقریبا اخلاق و رفتارش دستم اومده از خصوصیاتش بگم از نظر پوشش همون جوریه که مادرم و خانواده ما دوس داریم نه ساپورت نه تنگ میپوشه برای بیرون هم خیلی شیک و ساده میگرده اخلاقش مهربونه و نسبت به سنش واقعا باهاش برخورد کنین میگین سنش از عقلش کمتره و دلشم خیلی پاک و معصومه و مثل دل بچه .
از رابطه مون بگم که رابطمون همه چی داره دعوا خوشی نارحتی .
هر دومون خود واقعیمون هستیم بدون نقش بازی تو رابطمون هم صمیمی هستیم در همه حال چه دعوا باشه چه نباشه بازم بی احترامی نکردیم و خودمونو کنترل کردیم شمارشو به سه تا مخ زن ماهر فامیل دادم اصلا جوابشونو نداد تا چیزی بگن .

الان کنکور دارم بخاطر من گوشیش رو خاموش کرده تا بعد کنکور . اسمش شکیلا هست و 17 سالشه اصلا تو رابطه مون واسه پول و اینا باهام نیست چند بار شارژ فرستادم براش عصبانی شد الان میترسم بفرستم خخخ
من به خواهر و مادرم گفتم یعنی وقتی گفتم عاشقشم گفت به خواهرت و مادرت بگو برام سخت بود ولی عشقش منو به حرف آورد و الان خیلی از فامیلا وقتی گوشیم زنگ میخوره میگن زانیار عزیزت زنگ میزنه یا پیام داده
سه تا سوال دارم
یکی اینکه خواهرای گلم جواب بدین اون میگه دوس دارم کارهای دخترونه رو انجام بدم و دوس ندارم به این زودی بزرگ بشم دقیقا منظورش چیه از این حرف ؟؟ میتونم بهش چه کمکی بکنم؟؟
دوم اینکه خیلی دوس دارم به خانوادش بگه یا به خواهر بزرگترش یا خودم برم با خانوادش حرف بزنم ولی هر وقت میگم قبول نمیکنه میگه زوده
سوال اصلیم و اخرم اینه که من به فکر ازدواج باهاش هستم بنظرتون ازدواجمون موفقه؟؟
دیروز بهم گفت عاشقمه باور کنید که انگار دنیا رو بهم داده ولی نمیخوام شکست بخوره خواهشا همگی جواب بدید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)