سلام دوستان عزیز
من خانومی هستم 21 ساله و 1 ساله که ازدواج کردم، راستش یه سوال دارم از خانومای متاهل.
من تو دوران مجردیم دختر فوق العاده درسخونی بودم البته علاقه ای به درس یا بهتر بگم به رشته تحصیلیم نداشتم ولی بخاطر خانوادم و سختگیری اونا همیشه معدلم بالا بود حتی معدل دیپلمم 18 شد اون هم رشته تجربی.
بعد از اینکه درسم تموم شد همسرم به خواستگاریم اومد منم نامزدیمو بهانه کردم و دیگه درسو ادامه ندادم یعنی بخاطر سختگیری های خانوادم از درس متنفر و خسته شده بودم.

همچنین در کنار تحصیل کلاس زبان میرفتم و دیپلم زبان انگلیسی دارم و کلاس ایروبیک هم میرفتم. بعد از عروسی همسرم پیشنهاد داد که به یه کلاسی برم تا حوصلم سر نره منم قبول کردم اما الان میبینم حوصله هیچی ندارم حتی حوصله اینکه خونه مادرم یا خونه فامیلای همسرم برم هم ندارم .
دوست دارم فقط تو خونه باشم اوایل فکر میکردم بخاطر اینه که تازه عروسی کردم و رفتم سرخونه زندگی خودم و ذوق دارمو ... خلاصه از اینجور حرفا .

ولی الان که 1 سال گذشته میفهمم اشکال از جای دیگس که نمیدونم چیه همش خسته و بی حوصله هستم یه مدت میخواستم پیش روانشناس برم ولی گفتم اخه برم چی بگم من که مشکلی با همسرم ندارم فقط خودم حوصله هیچیو ندارم.
ببخشید طولانی شد خواهش میکنم اگه کسی مثل من بوده یا هست کمکم کنه بگین باید چیکار کنم ممنون میشم از کمکتون

بیشتر بخوانید ...

چطور به شوهرم بگم تو خونه کمک حالم باشه

آقایون لطفا کمی به همسرتون کمک کنید

تقسیم وظایف در کارهای منزل وقتی زن و شوهر دانشجو یا شاغل هستند

کمک مرد به زن در کارهای خانه

اگه مردی در کارهای خونه به خانومش کمک کنه مردونگی نداره؟

ازدواج با دختری که حاضر به انجام کارهای خونه نیست

برنامه ریزی برای درس و خانه داری به صورت همزمان

چرا بعضی از دختران امروزی بعد از ازدواج خانه داری رو کسر شان میدونن

خانه داری و مادری برای چهار پنج فرزند

خانه داری یا اشتغال ، کدام برای خانم ها در اولویت است ؟

وظایف آقایون در مقابل همسرشون

خانوم ها میشه بگن وظایف شون چیه توی زندگی مشترک؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)