سلام 

پسر دانشجویی هستم و به خدا و پیغمبرش ایمان دارم.این از این. در کلاس ما دختر خانم چادری و با ایمانی درس می خوانند.

الآن منتظرید بگم عاشقش شدم؟؟؟

نه:)

اشتباه فکر کردید!!!!

مسئله ای که هست اینه که احساس می کنم این خانم خیلی تنهاست. این دختر تنها دختر چادری هستش که واقعاً سنگینه و اعتقاد داره. و خب توی کلاس ما هم پسر مذهبی به اون صورت پیدا نمیشه.

ولی خب ایشون هم یه دختر جوانه و دوست داره یه همدم و عشق داشته باشه و مورد توجه و محبت پسری قرار بگیره.چیزی که حس می کنم اینه که به خاطر پایبندی به اعتقاداتش این تنهایی و انزوای اختیاری رو انتخاب کرده، و خب به این خاطر خیلی تنها و ناراحته ،این رو حتی از بعضی دلنوشته هاش توی شبکه های اجتماعی می تونم درک کنم.

هر چی باشه من خودم این جنس غم رو تجربه کردم و میشناسم و درک می کنم آدم به خاطر خدا از بعضی علایقش دوری کنه چه حالی داره!!!

این رو هم توی پرانتز بگم که خودش نه تا حالا به من و نه کس دیگه مستقیما چیزی نگفته.

من دوست دارم بهش کمک میگم. من توی مسجد و جاهای دیگه زیاد رفت و آمد دارم و دوست و رفیق هم زیاد دارم. می خوام از بین رفقای خوبی که دارم . مومن ترین ،خوش تیپ ترین و با اخلاق ترین شون رو انتخاب کنم و واسطه بشم تا برای ازدواج با این خانم آشنا بشه. یعنی اول با پسره صحبت کنم و دورادور دختره رو بهش نشون بدم. اگه بهتر داد بیام این ور قضیه  و با خانم صحبت کنم و از رفیقم تعریف کنم و نظرش رو بپرسم.

این جوری دو تا مومن رو به هم رسوندم.

می دونید من خودم به خاطر دینم خیلی سختی کشیدم و تنهایی رو تحمل کردم، دوست ندارم یه بنده خدا مثل من این جوری سختی بکشه، دوست دارم اون دختر خوشحال و خوشبخت بشه و احساس نکنه به خاطر عقاید ارزشمندش احساس بی کسی و متفاوت بودن داشته باشه.

خب این نقشه اولیه بنده بود.

تا حالا هم تجربه کار واسطه گری رو نداشتم.

و راه زیادی دارم تا این رو به مرحله عمل در بیارم. قبلش خواستم از شما عزیزان مشورت و راهکار بگیرم.

از خانم های چادری و مذهبی وبلاگ هم می خوام یه خواهری بکنن و مشورت بدن و خودشون رو بذارن جای اون دختر و بگن که ناراحت نمیشن و مثلا بگن به شما چه ربطی داره که برای من دنبال شوهر می گردی؟ 

اصلاً اگه به مشکلی برخوردن فردا کسی یقه منو نمی گیره؟

یا اصلاً مشکلی هم نبود، ازدواج کردن و ازدواج شون موفق نبود و طلاق گرفتن(خدای نکرده) ممکنه بگن خدا باعث و بانی این ازدواج رو لعنت کنه؟

من نیتم خیره ولی می ترسم.به راهنمایی و مشورت های شما عزیزان نیازمندم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)