سلام دوستان من یه سوال داشتم که خیلی دوست دارم آقایون حتما لطفا جواب بدن: 

آقایونی که خانومشون شاغل هست دوست دارن درامدشونو چطور استفاده کنن و توقعشون از همسرشون در این مورد چیه؟مثلا من خودم شاغل و کاملا مستقل هستم ولی دوست دارم در آینده همسرم برام خرج کنه مثلا خرید میریم اون برام بخره اینطوری احساس خوبی بهم دست میده،میخوام بدونم نظر اقایون دراین مورد چی هست چون اصلا دوست ندارم همسرم توقع داشته باشه من مثلا خودم برای خودم لباس و... بخرم چون درآمد دارم،امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید،شاید وقتی ازدواج کردم این مسائل مطرح نباشه ولی الان که مجردم ذهنمو درگیر کرده چون هرچند خودم آدم مستقلی هستم ولی دوست دارم در این مورد متکی به اون باشم ینی یه جورایی من خانم باشم اون آقا به نظرتون چیکار باید کنم.
ممنون از اینکه جواب میدید 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)