سلام

سوالی دارم که امیدوارم راهنماییم کنید - مستاصلم

ماجرا اینه یکی از نزدیکان من با اقایی در رابطه بود ، بعد از مدتی ایشون زد زیر همه چیز و رفت. حالا این خانم شکایت کرده و مهر المثل می خواد . از من خواسته شهادت بدم توی دادگاه که شاهد خوندن محرمیت بینشون بودم و فلان قدر مهریه مشخص شده .

چیزی که من می دونم اینه که این آقا به نیت ازدواج و خواستگاری وارد رابطه شد و چند باری هم خواستگاری اومد و با خانواده دختر صحبت کرد و خیلی مدل ازدواجی پیش می رفت . بعد از مدتی کلا منکر شد و د برو که رفتی - ضمنن مرد خیلی کثیف و هوس بازی هست که روابط متعدد و همزمان داشته و داره . دختره هم خب اعتماد کرده دیگه . خیلی هم عاشقانه بودن خیر سرشون ( راجع به درست و غلط کار این خانم خواهشا تمنا می کنم حرفی نزنید چون به من ربطی نداره . راهکار به خودم بدید ) . الان من واقعا گیر افتادم . از یک طرف دلم نمی خواد شهادت دروغ بدم و قسم دروغ بخورم .

از طرف دیگه می دونم عین این ماجرایی که بناست قسم بخورم اتفاق نیفتاده اما طرف خیلی قالتاقه و باید یه جوری برای این خانم جبران کنه. خودش هیچ کار نمی کنه ، مگه به زور قانون بزن پس سرش ، از طرفی هم نمی تونم نه بگم به این خانم و باهاش نرم دادگاه ...

دلشوره دارم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)