سلام

من یه پسر 24 ساله هستم . مهندسم و حدود 50 میلیون تومان در بانک پس انداز دارم و خودم هم یه کار آزاد دارم که ماهیانه 500 تومان حقوق می گیرم. از پدر بزرگ مرحومم یه واحد آپارتمان به بنده ارث رسیده و الحمدلله از نظر مالی چندان مشکلی ندارم.

تقریبا خوش تیپ هم هستم. اینم بگم که پسر مذهبی هستم و نمازم  هیچ گاه ترک نشده و خدا رو شکر تا الان هم دوست دختر و این چیزا نداشتم. من مدتی هست شروع کردم به رفتن خواستگاری ولی تو رو خدا بهم فحش ندید  من اصلا با دختر جماعت حال نمی کنم.

دلم می خواد با زنای بین 28 تا 40 ساله ازدواج کنم اونم به شرطی که از نظر ظاهری تپل و درشت اندام باشه. راستش رو  بخواهید من اصلا حسی به دخترای زیر 27 سال ندارم مخصوصا لاغر.

همیشه دوست داشتم با یه زن بزرگتر خودم رابطه داشته باشم چون احساس می کنم تو آغوش اون ها بیشتر احساس آرامش می کنم و یه جورایی حس مادری رو بهم منتقل می کنن.

خوانندگان عزیز نظر شما چیه؟ به نظرتون من بیمارم؟ باید مراجعه کنم به روانپزشک ؟ یا مشکلی دارم؟ اگر نه من  چه کنم؟ توصیه می کنید جوانی مثل من  بدون تجربه بره دنبال صیغه؟ چون مسلما نمی تونم با خانمی با این شرایط ازدواج دایم کنم. جلوی مردم زشته.
من مشکلمو به مادرم این ها هم گفتن فقط ازم می خندن.
لطفا پستش کنید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)