سلام

لطفا به درد دلم من گوش کنید.

من چند  ماهه که عقد کردم. خدا رو شکر همسرم از هر نظر عالیه. خیلی پسره خوب و پاکیه. خوش برخورده. با شخصیته. منصفه. متدینه. همه ویژگی هاش خوبه و دقیقا اون چیزیه که من میخوام. حتی بیشتر از انتظاراتم.

تنها چیزی که اذیتم میکنه و فکر منو مشغول میکنه و بشدت تمرکز رو ازم میگیره اینه که حدود سه ماه بعد از عقدمون شغلشو بنا به دلایلی از دست داد. کارش کار خوبی بود. اون موقع که مجرد بودم یکی از مهمترین ملاک هام شغل همسرم بود که امنیت داشته باشه.

منظورم امنیت شغلیه. واقعا خیلی اتفاقی و ناخواسته این اتفاق افتاد که نشد همون جای قبلی کار کنه. اونجایی که کار میکرد به نظر خیلی معتبر میومد و ما واقعا تحقیق کردیم و مشکلی از این نظر نبود. با اینکه دستمزد زیادی نمیگرفت ولی من خیالم راحت بود.

بعد از اون خدا رو شکر زود یه کار دیگه پیدا کرد. خدایا شکرت. چون تجربه کاری داشت و رزومش پر بود تونست کار پیدا کنه خدا رو شکر. البته میگم زود ولی خوب واسه من یه عمر گذشت. تنها چیزی که آرومم میکرد حرفای خودش بود.برخوردش بود.

تو این کاره جدیدش از کار قبل درامدش بهتره. و کلا شرایطش بهتره. ولی فقط سه ساله این کار. یه پروزه است که حدود سه سال طول میکشه.

من همش نگرانم. نگران اینکه بعده سه سال چیکار کنه؟ کار هست اصلا ساله دیگه؟ از حالا دارم فک میکنم یعنی من باید هر سه سال یه بار اون همه فشارو تحمل کنم تا بره سره کار. واقعا نمیدونم باید چیکار کنم.

بیشتر از این نارحتم که دقیقا از همون چیزی که میترسیدم داره سرم میاد. خیلی وقتا بی حوصله میشم.

میدونم خدا بزرگه . روزی رسانه. کمک میکنه بنده هاشو. ولی واقعا نگرانم. هیچ کاری هم ازم  بر نمیاد. بعضی وقتها فک میکنم همین که خودش و اخلاقش و شرایطش الان خوبه کافیه... ولی دوباره خیلی زود یاد کار و بار میافتم.
لطفا به من کمک کنید ....

کسی بوده تو شرایط من؟

ممنون از همگی.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)