سلام دوستان خوبم
امیدوارم حالتون عــالی باشه

بنده فردا میخوام برای اعتکاف ثبت نام کنم ...قراره ان شاء... برای اولین بار در همچین مراسمی شرکت کنم.
این چند روزی که قصد رفتن به این مراسمو داشتم همش تو فکر بجه های اینجا بودم به این فکر میکردم که باید اسم فلانی و فلانی و....یادم بمونه ولی گفتم قطعا یادم میره و عذاب وجدان میگیرم بعد به ذهنم رسید اسم همه رو بنویسم ولی نگران بودم موقع نوشتن نکنه اسم کسی از قلم بیفته .
چون هی افراد جدیدی به ذهنم میومدن  تا اینکه به ذهنم رسید از شما دوستان بخوام که هر کی التماس دعا داره خودش بیاد اسمشو بنویسه ( ترجیحا اسم واقعی چون تاثیرش بهتره ) تا منم اسامی رو دونه دونه وارد لیستم کنم و ان شاء... با خیال راحت تک تکتونو دعاگو باشم.
من خیلی مدیون شما دوستان هستم هممون غیرمستقیم تاثیراتی روی هم گذاشتیم و همچنین تجربیاتی رو به هم منتقل کردیم دلم نیومد تو مراسمی با چنین معنویتی از یاد شما غافل باشم دوس دارم لااقل اینجوری محبتاتونو جبران کنم.
خیلیاتون به من لطف داشتین و منو شرمنده ی محبتاتون کردین همین جا از همتون تشکر میکنم و میخوام قبل از رفتنم به این مراسم از همتون حلالیت بخوام اگر کوچکترین چیزی از من تو ذهنتون هست که آزارتون میده خواهش میکنم به بزرگواری خودتون منو ببخشید قطعا اگر چیزی بوده سهوی بوده خدا هم شاهده .
از تمام دوستانی که قصد شرکت تو این مراسم رو دارن عاجزانه خواهش میکنم بنده رو فراموش نکنین که واقعا محتاج دعاهاتون هستم.
میخوام به صورت ویژه دعاگوی همتون باشم منتظر اسامی قشنگتون هستم. بنده هم ملتمس دعا هستم هر موقع یاد من افتادین یه دعایی در حقم بکنین.
از صمیم قلبم از خدا میخوام که همتون حاجت روا ، خوشبخت و عاقبت به خیر بشید. إن شاء...
اگر افراد دیگه هم مث من میخوان ازین لیست استفاده کنن و برای بقیه دعا کنن اگر از همون روز اول اعتکاف ( آغاز زمان اعتکاف، اذان صبح روز اوّل است ینی 5 شنبه 2 اردیبهشت ) شروع بشه خودش میشه یه دعای دسته جمعی اگر کسی دوس داشت با من از روز اول اعتکاف شروع کنه دعای دسته جمعی گیراتره ( بقول امام صادق (ع): برکت به جمع هست ) ان شاء...با این دعاها هم خودمون هم دیگران حاجت روا میشیم.
من ترجیحا به نیت هر کس صلوات میفرستم اگر نرسم برای تک تکتون این کارو بکنم هر چند نفر رو یه دونه میفرستم مثلا هر دو نفر یکی .

پیامبر اکرم(ص): «خیر الدعاء الاستغفار» بهترین دعا استغفار است. ( پس اول استغفار فراموش نشود )
حدیثی دیگر از ائمه:
اگر در حق دیگران دعا کنیم، فرشتگان خدا در حق دعا کننده، دعا می کنند و دعای فرشتگان قطعا مستجاب است.
پس خودتونم بی بهره نمیمونید
اطلاعات بیشتر در مورد دعا کردن در این آدرس:
http://www.porseshkadeh.com/Question/28250

راستی نیازمند توصیه های خوبتون در ارتباط با اعتکاف و دعا و.... هستم اگر چیزی به ذهنتون رسید دریغ نفرمایید ممنون

ظهور آقا امـــام زمـــان(عج) صلوات

خواهر کوچک شما:
پرتو خورشیدی ^_^

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)