سلام به اعضای خانواده برتر 

من 19 سالمه چند روزه یه خواستگار 22 ساله دارم از فامیل دور خودش خارج از کشوره و فعلا عکسم و دیده . خانواده مذهبی هستن و میخوان با مذهبی وصلت کنن خواهرش منو میشناسه و دیده من و خانواده م با خارج رفتنم مشکل نداریم چون خاله و برادرم هم همون کشورن و پسر رو میشناسن و گفتن پسر خوبیه پسره رییس خاله م هست خاله م واسطه شده تا ما به قصد آشنایی چت کنیم البته مادرم اطلاع داره اما خواستگاری رسمی نیست و پدرم و پدرش چیزی نمیدونن منطقی نیست تا قبل از یک آشنایی کوتاه با خانواده از یه کشور دیگه بیاد و خواستگاری رسمی کنه آخرشم شاید نپسندیم چون ما اصلا همو نمیشناسیم از لحاظ شخصیتی و هیچی معلوم نیست ولی خیلی مشتاق آشنایی با منه برای ازدواج،

حالا سوال من ایناست:

1.من با چه سوالاتی شخصیت واقعیش دستم میاد؟

2.آیا سن این آقا برای ازدواج کم نیست؟ البته اون تجربه های زیادی داره و تو 6 - 7 کشور دنیا برای مدتی زندگی کرده بوده اما از نظر عقلانی و منطق نمی خوام بچگونه عمل کنه چطوری اینو بفهمم؟

3. فارسیش زیاد خوب نیست منم انگلیسیم متوسطه فقط هم روزی 4 ساعت چت میکنیم به کندی تقریبا! میخوام از این وقت کم استفاده مفید ببرم چه سوالات کلیدی بپرسم ازش؟

4. من تا حالا عاشق نشدم هیچ احساسی بهش ندارم چطوری بدونم تو تصمیمش قاطعه تا بعد درباره ش با بابام صحبت کنم؟ چون پدرم خیلی سخت گیره اذیت میشم میخوام بفهمم ارزششو داره یا نه

خواستگارم وضع مالیشون از ما خیلی بهتره کار خوبی داره دانشگاه هم موقتی نمیره بخاطر کارش منم تا پیش دانشگاهی خوندم الان هم زبان میخونم خواستگارم با تعریف های خاله م و به خاطر مذهبی بودنم جذبم شده و از قیافم هم خوشش اومده اما در کشف شخصیتش خواهشا کمکم کنید

خسته نباشید میگم به همه ی دوستانی که سعی در باز شدن گرهی از مشکلات هم نوعشون هستن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)