سلام

این سوال رو فقط دخترهای چادری محجبه نظر بدن

 (خانوم های مانتویی محجبه و بی حجاب ها جواب ندن لطفاً، من قصد جسارت به شماها رو ندارم،ولی جواب خانوم های چادری فقط برام مهمه، چون انتخابم این قشره)

من یک پسرم، قصد ازدواج دارم در ۲ سال آینده، یعنی می خوام در ۲ سال آینده انتخاب خودم رو انجام بدم.

از نظر تحصیلات، و امور مادی جزء ۱۰ درصد بالای جامعه هستم (فخر فروشی نیست، خواستم وضعیتم برای پاسخ دهنده روشن باشه)

من سؤالم درباره نحوه پیشنهاد ازدواج به دخترهای مذهبی (چادری محجبه) است.

فقط یک بار توی دانشگاه به دختری که خوشم می‌اومده پیشنهاد ازدواج دادم ولی ایشون گفت قصد ازدواج نداره.

 الآن فارغ التحصیل شدم، خواستم با توجه به اینکه ماه رمضون ۱۴۰۲ اومده، برم نمایشگاه  قرآن که چند روز دیگه برگزار میشه، شاید گزینه مطلوبم رو پیدا کردم. 

نظر شما چیه؟ اگر دختر مورد نظر خودم رو پیدا کردم،چطور بهش پیشنهاد ازدواج بدم؟

غیر نمایشگاه قرآن،چه جاهای دیگه می تونم با دخترهای چادری محجبه تعامل داشته باشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)