سلام

لطفاً اگر معلم یا دانشجو معلم یا اطلاعاتی دارید.

من تصمیم گرفتم امسال در آزمون دبیری شرکت کنم تو دفترچه سال‌های قبل فقط اسم شهرستان‌های استان منو می زنه مثلاً برای استان گلستان می زنه گرگان. گنبد آق قلا و ... خب اینها همه شهرن ولی می بینم همه خویشان و هم کلاسی هام رو فرستادن تو روستاها. شخص اومده گرگان زده اما فرستادن روستاهای گرگان. 

می شه بگید الان منو می فرستند روستاها؟ 

بعد چند نفر می‌شناسم از سال‌های دهه ۸۰ تو روستاها درس می‌دادن هنوزم تو روستاها هستن فقط روستاش رو عوض کردن، الان من برم روستا باید تا آخر تو روستا باشم؟ یا مثلاً بعد ۵ سال می تونم برگردم شهر؟ 

می شه لطفاً حدودی حقوقش رو هم بگید مثلاً سال اول چه قدر میدن بهم؟،‌به نظرتون دبیر شدن بهتره یا آموزگار شدن؟ چرا؟ 

بعد اینکه من آموزگاری شرکت نکردم متاسفانه اما می خوام دبیری شرکت کنم حالا اصلاً کار درستیه همین رو بخونم و برم یا صبر کنم تا سال دیگه برای آموزگاری؟،‌راستی کارمند شدن بهتره یا معلم شدن؟،‌می شه سختی‌های هر کدوم بگید؟.

هر نکته ای هست بهم بگید خیلی ممنونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه) مسائل فرهنگیان (۱۳ مطلب مشابه)