با سلام

حدود سه سال پیش با دختری آشنا شدم که اوایل قرار شد ازدواج کنیم ولی بعد از مدتی بنا به دلایل مادی به من جواب رد دادند.

حالا بعد از این مدت خود اون دختر ابراز تمایل نشان داده و بخاطر علاقه قبلی که داشتم قبول کردم تا بیشتر در این مورد تلفنی صحبت کنیم.

البته خانواده دو طرف در جریان بوده و راضی به وصلت هستند. سوال اصلی من اینه که این خانوم از روز سوم به بعد تقریبا بیشتر مطالبشون در مورد مسایل جنسی هستش و گاهی تا جایی وارد جزییات میشه که من خودم شرم دارم و موضوع اینه هر زمانی که فکر میکنه من تمایلم برا ازدواج کم شده صحبت در این مورد رو بیشتر و جزیی تر میکنه ، که این موضوع نه تنها خوش آیند من نیست بلکه بشدت نگران میکنه من رو.

سوال من اینه که این مسایل عادی هستند و من زیادی حساس شده ام و یا این خانوم مشکل دارن. لازم به ذکره که این خانم تمام معیارهای من رو رو اعم از اعتقاد شخصی و مذهبی، زیبایی، نحوه پوشش، تحصیلات ، اصالات خانوادگی رو دارن و تمام شرایط من رو قبول کردن.

فاصله دو شهر ما حدود 200 کیلومتر هستش و از سه سال پیش تاکنون از ایشون کاملا بیخبر بوده ام ولی خانواده ها و آن دختر خانوم تقریبا کار رو تمام شده تلقی کرده و حتی زمان عقد و عروسی رو مشخص کردن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)