سلام
من 45 ساله هستم و مجرد.
خانواده من خیلی با ازدواج بچه هاشون موافق نیستند بخاطر همین خواهری دارم که حدود 41 سالش هست و ایشون هم مجرد هستند.
هر وقت حرف ازدواج تو خونه ما پیش اومده انواع مشکل تراشی ها و سنگ اندازی ها از طرف خانواده انجام شده.
من مدتها چون نمی خواستم دل مادرم رو بشکنم قید ازدواج رو زده بودم. تا این اواخر که در محل کارم با خانمی آشنا شدم که بعد از سالها توجه منو بخودش جلب کرد. مدتی در مورد ایشون تحقیق و پرس و جو کردم و با پدر و مادرش آشنا شدم.
تو تحقیقاتم متوجه شدم که ایشون یه زندگی ناموفق داشته و از همسرش جدا شده و حالا با پدر و مادرش زندگی می کنه. خوب این بهترین بهانه برای مخالفت خانواده بود.
خیلی باهاشون حرف زدم و دلایل مختلف آوردم. از سیره امامان و صلحا براشون مثال زدم و گفتم که از نظر خدا ایشون مثل هر خانم دیگری حق زندگی دارند و گناهی مرتکب نشدند. ولی متاسفانه گوش مادرم اصلا بدهکار نیست.
از طرفی خودم شغل و درآمد مناسبی دارم و میتونم از عهده اداره زندگی بربیام و به خانواده احتیاج مالی ندارم.
میخواستم دوستان راهنمایی کنند که آیا درسته بر خلاف نظر خانواده ازدواج کنم؟
آیا در این صورت من عاق والدین میشم؟
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)