سلام

من یه پسرم چون خیلی تنهام و هیچ دوستی چه پسر چه دختر ندارم و نیاز شدید عاطفی و نیاز به وجود یه دختر و محبت و علاقه و عاطفه و عشقش دارم .

مدتیه درگیر دنیای مجازی شدم تا اونجا نیازمو برطرف کنم و از تنهایی در بیام و با یکی آشنا شم صحبت کنیم . اهل دوستی با دختر چه واقعی چه مجازیش هم نیستم دوست دختر هم نداشتم تا حالا .

اما حالا دیگه خیلی به یه همدم نیاز دارم . حالا تو همین مجازی با یه دختر آشنا شدم مطمئنم دختره هم عکسشو دیدم هم باهاش صحبت کردم صداشو شنیدم .

دختر خیلی خوبیه، مومنه، پاکه، نماز خونه، باحجابه ،مهربونه، خوش اخلاقه، همشهری خودمم هست تهرانه .

اونم تا حالا با هیچ پسری نبوده و دوسش نداشته . حالا ما خیلی همو دوس داریم به هم وابسته و علاقه مند شدیم طوری که تحمل نبود و جدایی و دوریمونو نداریم .

میگه من اصلا میگفتم پسر چیه اما عاشق و دلبسته ی تو شدم . میگه عاشق غیرت و مردونگیتم آخه من روش حساسم گفتم مثلا باحجاب باش یه مسائلی رو رعایت کن میگه من خیلی باغیرتم پاکم میگه به خاطر غیرت و پاکی تو واسه اینکه من برات مهمم و دوسم داری من چادر می پوشم .

حالا قبلا مانتویی بودم اما پوشیده داشتم چادر سر میکردم اما دو دل بودم حالا دیگه قرص و محکم چادرو انتخاب میکنم . خلاصه خیلی از هم راضی هستیم .

حالا مشکلم اینه که ما با هم قول و قرار ازدواج گذاشتیم اما حالا نه چند سال دیگه که درسمونو خوندیم و من کار و درآمد پیدا کردم و شرایط ازدواجو پیدا کردم .

میگه الان زوده وقتش نیست . الان نه میذاره برم دیدنش نه میذاره خانوادش مطلع بشن و ما آشنا بشیم و اقدام به خواستگاری کنیم میگه بعدا.

الان نمیشه اما کاملا اونم مشتاق ازدواجه و منو میخواد و کاملا به هم اعتماد داریم اما از خانواده هامون شناخت نداریم هنوز .

حالا سوال من اینه که کار من درسته ؟ من باید چیکار کنم ؟ چند سال برای هم صبر کنیم به امید ازدواج ؟ یا همو کنار بذاریم فراموش کنیم ؟

به خدا خیلی سخته نمیتونیم دوس داریم همو . تا شرایط ازدواج مهیا بشه صبر کنم به پای این خانوم بمونم یا نه ؟ کارمون ارتباطمون اینجوری اونم به مدت زیاد درسته ؟

باید خانوادش مطلع بشن ؟ برم خواستگاری الان به خانوادش اطلاع بدیم یا بعدا؟ از آینده و اتفاقاتش و این که تضمینی نداره نگرانم می ترسم استرس دارم .

خواهش میکنم کمکم کنید بگید چیکار کنم فقط تو رو خدا حرف جدایی و فراموشی و دل کندن رو نزنید که نمیتونیم خیلی عاشق همیم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)