یکی از بازدیدکنندگان :

سلام ... در کشور ما هزاران مورد کلاهبرداری صورت میگرد...

در صورتی که ارگان هایی در کشور هستند که باید جلوی این همه کلاهبرداری ها رو بگیرند...یکی از همین کلاهبرداری هایی که به صورت نامحسوس گریبانگیر ما هست ارسال پیامکهای تبلیغاتی ایرانسل به صورت های مختلفه . مثلا هر روز داره تبلیغات 8282 برای ثبت نام در فلان آشپزی در فلان بوق و فلاق بوق دیگه رو برای من میفرسته و دارم به هر دری میزنم که لغوش کنم.. تو نت سرچ کردم روشهای لغوش رو به این شرح

ارسال 2 به 5005

ارسال Laghv به 8282

رفتم تو صفحه ی ویترین .میگه شما مشترک هیچ بسته ای نیستید ..خب مومنان اگه نیستم چرا میفرستید روزی 3 بار هر دفعه هم شارژو کم میکنید؟؟؟

زنگ زدم 700 میگه شما ثبت نام کردید .. میگم نکردم ... میگه الان یه پیام میفرستم تا بتونید لغوش کنید

پیام فرستاده کلمه stop رو به 8282 بفرستید

فرستادم ....قطع نمیشه که نمیشه

من 30 درصد مشکلم پولی هست که داره هر روز کم میکنه اما 70 درصدش اعصابیه که برام نذاشته

به نظرتون این کلاهبرداری نیست؟؟؟؟؟

داره به صورت آشکارا کلاهبرداری میشه هیچ کسی جلو دارش نیست...

مردم رو دارن بوق فرض میکنن...اونوقت انتظار میره که این مردم از اعتماد به نفس برخوردار باشن؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)