سلام وقت بخیر

من یه دختر ۲۲ سالم . همیشه از نیاز پسرها به تشکیل خانواده حرف میشه از سختی هایی که هست براشون که حقم هست امّا در مورد دخترها کمتر صحبت میشه. 

دخترم نیاز داره تو زمانی که حس می کنه آماده ست ازدواج کنه. به بهانه اینکه درست تموم نشده، الآن زوده برات، چرا بعضی خانواده ها مورد های خوب رو رد می کنن؟ من خودم مخالف ازدواج شتاب زده ام، تنهایی بهتر از دوست بده ولی تو خیلی موارد دیدم ازدواج درست چه از نظر شخصیتی چه درسی باعث پیشرفت شده.

از ۱۸ سالگی به بعد ما دیگه ی دختر بالغ میشیم. درسته برای هر کسی متفاوته ولی میانگین همینه. خب منه دخترم، نیاز دارم به دوست داشته شدن، به رابطه جنسی. 

دوست دارم از راه درستش رفع بشن. پس باید جلوی خودم رو بگیرم و یا برم تو رابطه رل و وابسته بشم یا پای ارزش هام بایستم سردی پیش بیاد یا بیام پایین ازشون نه فقط به خاطر طرف، به خاطر خودم هم و آرامشم به خاطر تفکرات بقیه سلب بشه و بگن بی آبرویی بهش.

پس لطفاً همه بدونن دخترم یه انسانه در درجه اول! اون هم به جنس مخالفش نیاز داره باید بتونه این رو بگه وقتی آماده بود اعلامش کنه اگه یه دختر این رو گفت نگن عه دلت شوهر می خواد و مسخره ش کنن نگن چقدر سبکی! 

ته رابطه دوست دختر دوست پسری واقعاً چیزی نیست جز وابستگی نامعلوم. نامعلوم بودن در نهایت آرامش بخش نیست حتی اگه آرامش موقت ایجاد کنه. با یه ذهن آروم هم میشه درس خوند هم عاشق بود هم پیشرفت کرد. 

جامعه باید از این نظر رو خودش کار کنه خانواده ها باید طوری باشن که نیاز بچه هاشون رو بشنون. ازدواج خوب واقعاً لازمه و باعث دوری آدم از یه سری اشتباهات میشه . جدای سخت شدن شرایط ازدواج هستند این حرف ها. بحث اینه که برای هم دختر هم پسر حق قائل باشیم.

شرایط رو برای ازدواج جوون ها فراهم کنیم، دخترها بیشتر باید درک بشن. همین دیگه ممنون از نظرات تون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)