سلام خدمت شما دوستان

من دختری هستم که شاغلم و دستمزد قانون کار دارم و کارم نیمه وقته، برای کار بیشتر تلاش کردم ولی نشد و با دستمزد قانون کار موندم. واقعاً نیاز دارم خونه بخرم می دونم خیلی گرونه، خواهشا اگر می توانید بنده را راهنمایی کنید

من می خوام در حومه تهران، قم، یا کرج و... یک خونه بخرم 

نمی دونم چطور باید پول جنع کنم.۱۵۰ تومن پول جمع کردم و حماقت کردم طلا نخریدم پولم بی ارزش شده و سرمایه دیگری ندارم. به نظرتون چه کنم وام مسکن بگیرم؟ (شرایطش را نمی دونم) یا اوراق بخرم (نمی دونم چیه) 

من چون سنم کمتر از ۳۵ سال هست مسکن ملی هم نتونستم اسم بنویسم (شنیده بودم دختران بالای ۳۵ سال می تونن مسکن ملی اسم بنویسن)، در نت خوندم اگر عضو بنیاد نخبگان بشم می تونم در مسکن ملی نام نویسی کنم و به فکرم رسید که ارشد بخونم و معدل الف بشم (البته دقیق نمی دونم اگر معدل الف بشم عضویت بنیاد نخبگان را می‌گیرم یانه؟) از طرفی ارشد خودن وقت و انرژی می خواد و من می خوام دو شیفت کار کنم پول جور کنم و موندم چه کنم.

در کل نمی دونم برای خرید خانه چه کنم واقعاً درمونده م و پولمم بی ارزش شده

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید مغزم نمی کشه واقعاً



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید خانه (۲ مطلب مشابه)