سلام
من یه پسر ۲۵ ساله ام سعی می‌کنم اخلاق خوب داشته باشم واجبات رو رعایت کنم، در کل زورم رو می زنم که آدم باشم تازه فارغ التحصیل شدم، کم کم دارم آماده می شم برم خدمت، سرم به کار خودمه نه با کسی کار دارم نه کسی با من کار داره و چند وقتی هم هست که کسب و کار خودم رو دارم (یه تولیدی کوچولو زدم). 
سوالم اینه واقعاً دخترهای خوب کجا هستند؟ چرا هر چی می‌گردم نیستن؟! شاید بگید معیارم عجیب غریبه.

این کلیت معیار های منه:
من معیارم ساده ست
با ایمان باشه
حجاب داشته باشه ترجیحاً چادر (گفتم ترجیحاً نه حتماً) 
با کسی در ارتباط نباشه (دوست اجتماعی نداشته باشه) 
سر کار هم نخواد بره
اخلاقش هم خوب باشه

گاهی حس می‌کنم نکنه زیاده خواهم؟ 
ولی نیست هر چی می‌گردم خبری نیست اصلاً هر جا رو چشم میندازم پیدا نمی‌کنم،‌ اگه کسی می دونه این مدل دختران رو کجا می شه پیدا کرد بهم بگید واقعاً کلافه شدم.

خانوم ها اگه شما هم جزو این دسته اید خواهری کنید و بگید بگید کجاها بیشتر حضور دارید،‌ (کجاها می شه پیداتون کرد مثلاً کسی که با ایمانه رو نمی شه وسط پارتی تو ... پیدا کرد) 
 خواهشاً اگه می خواید قضاوت کنید یا منو ببرین زیر تیغ و فلان اصلاً نظر نذارید، من اینجا اومدم دنبال کمک گرفتن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)