سلام

من یه سوال ذهنمو درگیر کرده. اولش بگم شاید انتهای این پست دخترا ناراحت بشن. دوستان من یه پسرم و از دید خودم به قضیه نگاه کردم. خب شما هم میتونید همین سوال رو در مورد پسران بپرسین. پس خواهشا بحث های احساسی و جنسیتی نکنید.

سوالم: به نظر من بعضی تیپ دخترا هستن که خیلی زود طلاق میشه اخرین راه حل زندگیشون.

نمیدونم شما هم تو ازدواج به این مساله دقت کردین یا نه ؟

به نظر من دخترایی که خیلی بی پروا و رک و یه جورایی مغرور هستن خیلی زود ممکنه کم بیارن. یعنی یه جورایی اصلا عادت به کوتاه اومدن در مقابل فرد مقابلشون نباشن حتی اگه حق باهاشون نباشه.

حالا این رفتار شاید از دیدگه مردم اسم های مختلفی از قبیل مغرور بودن، پر افاده بودن، بی پروا بودن، و ....

اصلا نظر شما چیه؟ کلا با این بحث که رفتار خاصی میتونه به معنای وجود اخلاقی باشه که من اسمشو میذارم خط قرمز نبون طلاق ، موافقید؟

شما وقتی چه چیزی رو از یه دختر میبینید این حس بهتون دست میده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)