سلام به همگی
یه سوالی داشتم
اونم اینه که چرا خانواده دختر  و خود دختر تو زمینه ازدواج انقدر سخت گیری میکنن
من یه پسر 25 ساله هستم  و کارم خوبه و مشغول درس خوندم هستم، انتخاب دختر رو به مادرم سپردم چون میدونم به همه زمینه ها توجه داره مدتیه مادرم دختری رو انتخاب کرده و ما الان چندین ماهه یعنی از پارسال که منتظریم اینا بگن بیاین خواستگاری ، جواب منفی ندادن و پدر و مادر دختر راضی هستن ولی تا به الان هیچ خبری به ما نمیدن با اینکه مادرم پیگیری میکنه.

من شنیدم که دخترا اینجور مواقع یه خورده خودشون رو لوس میکنن و نمیخوان سریع بگن بیاین خواستگاری من کاملا درک میکنم ولی نه خیلی طولانی جوری که من اشتیاق اولیه رو ندارم درسته دختره میگه منتظرم جواب مصاحبه دکترام بیاد ولی هر چی فکر میکنم این دلیل خوبی نمیتونه باشه.

منتظر نگه داشتن طولانی خیلی خسته کننده شده جوری که میخوام کلا بیخیال بشم و بچسبم به کار و درسم .

لطفا با نظرات خودتون منو راهنمایی کنید من تجربه در زمینه ازدواج ندارم اگه خودتون بودید چیکار میکردید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)