لطفا کامل بخونید و دعوا نکنید کدوم دانشگاه بهتره

من بعد از مریضی پدرم در سال آخر دبیرستان ترک تحصیل کردم یعنی ماه فروردین ترک کردم  و کار بعد یه مدّت تو تابستان نم نم شروع کردنم دوباره به خوندن.

من از ماجرا سربازی بی خبر بودم الآن فهمیدم که همزمان می شه بسیجی فعال شد و کسر از خدمت گرفت و هم اگر مدرکی داشته باشم سربازیم راحت تره حالا من بیشتر گرفتن کسر خدمت برام مهمه. 

خب متاسفانه من تو امتحانات تابستان قبول شدم و باید برم سربازی تا عید فرصت دارم مگر اینکه معافیت تحصیلی داشته باشم.

حالا  رشته های بدون کنکور می خوام برم سوالم اینه که تو هزینه های آزاد و پیام فرقی دارن؟ من قرار نیست درس بخونم یا دانشگاه برم چون مشغله کارم زیاده فقط می خوام بسیجی فعال شم و کسر خدمت بگیرم یکی هم یه لیسانسی حالا بگیرم.

خب به نظرتون کدوم بهتره ؟ کدوم ارزون تر میاد؟ تو کدوم آسان می گیرن؟ تو کدوم حاضری اجباری نیست؟ بعد رشته های بدون کنکور فرقی می کنه چه شهری باشه از نظر سخت گیری دانشگاه می گم(مثلا دانشگاه پیام نور اردبیل با تبریز فرقی دارن)؟ یکی هم انگار ورودی بهمن ماه دارن خب اون شرایطش چطوریه ؟

سبحان ۸۳


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)