عزیزان سلام 

وقت تون بخیر

بنده پسری هستم بین ۲۵ تا ۲۸ سال، تقریبا از ۱۸ سالگی به خانومی علاقه دارم از اقوام که یک بار پیش قدم شدیم برای ازدواج منتهای مراتب جواب شون منفی بود من هم زیاد پیگیری نکردم پیش خودم گفتم شاید یه علاقه زود گذره و از سرم می پره ولی با گذشت چند سال اندکی از علاقه من به ایشون کم نشده.

ایشون مدام و پی در پی خواستگاران شون رو رد می‌کنن به دلایل مختلف پیش خودم گفتم بهتره یکباره دیگه پیشنهاد ازدواج بدم که سال‌های بعد حسرت این کار رو پیش خودم نخورم به نظرم بهتره ابتدا نظر خودشون رو جویا بشم سپس به خانواده اطلاع بدم چون یک بار  خانواده به صورت تلفنی گفتن و خانواده ایشون جواب رد دادن و من صحبت مستقیمی با دختر خانوم نداشتم، نظر شما چطور؟

اول مشخصات خودم رو میگم تا بهتر بتونین راهنمایی کنید 

بنده دانشجوی کارشناسی هستم خونه ندارم پایان خدمت دارم ماشین معمولی دارم قد ۱۸۵ وزن ۷۷ سفید قیافه هم معمولی از نظر مالی هم در حال حاضر توانایی اداره یه زندگی معمولی رو دارم  به تازگی یه شرکتی رو راه انداختم و کارهای پیمانکاری می گیرم هر چند کوچک ولی از نظر شغلی بسیار جای پیشرفت داره و برای آینده یه برنامه ریزی مدون رو انجام دادم 

دختر خانوم دانشجو ارشد هستن بین ۲۵ تا۲۰ اخلاق و رفتار بسیار پخته ظاهر به نسبت مناسب ،از نظر ظاهری و اخلاقی هم کفو هم هستیم

از نظر فرهنگی خانواده ها شبیه به هم و از نظر اقتصادی خانواده ایشون وضعیت شان بهتر از ما است و در دانشگاهی درس می خونن که من قبلا درش درس خوندم که بنا به دلایلی مجبور به انصراف شدم.

 قصد دارم طی چند روز آینده بهشون بگم ولی به نظرم از طریق فضای مجازی یه مقدار زشته چنین چیز مهمی رو بشه گفت و می ترسم ازشون درخواست یه ملاقات حضوری رو کنم  که یه وقت خدایی نکرده سو برداشت بشه از درخواستم .

می تونم بگم بهشون یه مدرکی از دانشگاه برام بگیرن چون تو اون دانشگاه پرونده دارم هنوز و همون دانشگاه قرار بذاریم و من ازشون بگیرم و همون جا سریع فوری انقلابی بهشون بگم .

ممنون میشم راهنمایی کنید

سپاسگزارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)