سلام

خسته نباشید
من سه ماهه عقد کردم و دختریم بین رنج سنی  20 تا 23 و همسرم هم بین 31 تا 34 هستند.
ایشون اصلا به حرف من گوش نمیده و ناز منو نمیکشه . خیلی ازار می بینم که همسرم ناز منو نکشه .

با اینکه خیلی همو عاشقانه دوست داریم و من خیلی از غرورم میزنم و یه سری کارا رو که دوست ندارم بخاطر اون انجام میدم ولی ایشون حرف منو گوش نمیکنه تازشم وقتی بعدش ناراحت میشم تازه یه چیزم از من طلب کار میشه و میگه چرا با من اینطور برخورد کردی ؟

خب من دلم میخواد حرف منو گوش بده به خواسته هام پاسخ بده و بعضی وقتا که چیزی ازم میخواد یا کاری من مثلا برای ناز کردن دفعه اول میگم نه ایشون نازمو بکشه تا قبول کنم اینکارو نمیکنه.
بخدا خیلی دارم اذیت میشم از این موضوعات.لطفا راهنماییم کنید.
شدیدا منتظر پاسختون هستم.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)