سلام
من دختری 25 ساله هستم یک ساله نامزد کردم منو شوهرم همسایه ایم و قبل از ازدواج با هم دوست بودیم خیلی خیلی دوستش دارم و از ازدواجم کاملا راضی ام اما یه مشکلی دارم اینه که زود عصبانی میشم و تا خودمو خالی نکنم دست بردار نیستم .
شوهرمم همش سکوت میکنه و این منو عصبانی تر میکنه تو دعوا انقدر ادامه میدم تا حرص شوهرمو در بیارم خیلی دوستش دارم براش جونمم میدم اما عصبانی میشم نمیتونم جلوی خودمو بگیرم .
مثلا همین دیشب سر اینکه شام نیومد خونه مادرم رفتم خونش و باهاش دعوا افتادم اونم هیچی نگفت امروزم خودش زنگ زد اشتی کردیم اما خودم واقعا خسته شدم اون همش به من میگه که خیلی غر میزنم و این کارام خوبی هامو بی ارزش میکنه .
من عاشق شوهرمم دو ماه پیش هم تصادف کردیم دست چپم تمام لک شد به خاطر بخیه و این موضوع منو عصبی تر کرده. خیلی زود جوش میارم البته زود هم خاموش میشم .
تو اکثر دعواهام با شوهرم به خاطر سکوت اون عصبی تر میشم تا حالا صد بار بهش گفتم لااقل یه داد بزن یا حرف بزن تا من انقدر حرص نخورم اما اون میگه نمیتونم.
چند روز پیش هم خواهرش باهام صحبت کرد اونا همش منو مقصر میدونن ولی به خدا خیلی سخته تو دعوا شوهرت اصلا هیچی نگه یا بگیره بخوابه.
همش بهم میگه خودت مقصری. هر چی بهش میگم تو دعوا دلم میخواد بیای سمت من و ارومم کنی اما باز کار خودشو میکنه.
چیکار کنم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)